Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 10:25   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Skulle kjøpe spotter til badet. De finnes i to-pakninger, enten 35 eller 50 W. Jeg skulle ha 35W, som var utsolgt, men jeg begynte å studere prisen, siden det sto forskjellig på de...



Kanskje ikke helt lett å se på bildet, men det står 54 kr på den ene, og 78 på den andre. Det "interessante" er at på begge står det 27 kr per stykk!


(stakk innom RIMI, der hadde de den typen jeg skulle ha, og der var prisen lik, og forresten noen kroner billigere)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 19:07   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Jeg tror nok det er jo i en kjapp vending dette.
Enten har de øket prisen på den dyreste. Eller de har glemt å endre prisen på hva som skal være stk pris oppe i hjørnet.
Men litt festlig er det jo... Og ett tydelig tegn på at man har det litt for travelt en gang iblant.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 20:33   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg tror nok det er jo i en kjapp vending dette.
Enten har de øket prisen på den dyreste. Eller de har glemt å endre prisen på hva som skal være stk pris oppe i hjørnet.
Men litt festlig er det jo... Og ett tydelig tegn på at man har det litt for travelt en gang iblant.

Jeg skjønte i grunnen at det var en glipp av noe slag... Skulle liksom være litt morsom jeg da med overskriften. Men jeg er tydeligvis ikke morsom i dag.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 20:39   #4
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs


Jeg synes det var festlig da.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 20:41   #5
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Jeg syns også det var festlig

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 20:49   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Nåh. De kan ikke regne på Coop Obs! heller.
Jeg kommer over det utrolig festlige tilbudet der en 4 pakk med Pepsi Max var dyrere enn å kjøpe 4 enkle Pepsi Max. Slå den! (Og når jeg påpekte det, fikk jeg bare til svar at det som sto på plakaten var rett. Når jeg påpekte det til en annen ansatt, gikk vedkommende for å fikse opp i det.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:27   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg tror de Rema-ansatte her trenger et mattekurs

Jeg synes sånt er morsomt!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no