Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvordan er dine håtbørstevaner?
Jeg har kort hår og børster aldri. 18 10,59%
Jeg har kort hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt. 20 11,76%
Jeg har kort hår og børster ved hvert døbesøk. 0 0%
Jeg har langt hår og børster aldri. 19 11,18%
Jeg har langt hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt. 89 52,35%
Jeg har langt hår og børster ved hvert dobesøk. 5 2,94%
Jeg har hår og børster 100 tak før jeg legger meg. 1 0,59%
Jeg bruker kam og har hentesveis. 0 0%
Jeg er mest overrasket over alt du kan lure på, Chanett. 5 2,94%
Annet som jeg skal fortelle om i tråden. 13 7,65%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-12, 20:37   #41
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Børster ikke hver dag, men som regel mer enn en gang i uken. Jeg bruker oftest å ha hale i håret. Har jeg det løst, så børster jeg minst en gang daglig.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 20:55   #42
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Har langt hår. Må børste gjennom det en gang om dagen, burde ha gjort det to ganger om dagen. Hvis ikke blir det flokete.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 22:11   #43
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster om morgenen og om jeg dusjer eller skal noe spesielt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 22:59   #44
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har langt hår, og børster det aldri. Jeg har glatt hår som ikke floker seg.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 23:16   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Børste flere ganger daglig? Nei absolutt ikke. Jeg børster om morgenen og hvis jeg skal noe spesielt. Å ha med hårbørst og børste gjennom ved hvert dobesøk hadde jeg blitt gal av.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 23:25   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har aldri følt noen naturlig sammenheng mellom dobesøk og hårbørsting heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 23:36   #47
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster etter dusjing. Jeg har krøller og tynt hår, så om jeg skal børste det når det er tørt blir det bare som en liten sky rundt hodet mitt. Kan hende jeg børster bort en liten sovesveis før barehagehenting (eller pulesveis! ), men da er det bare utvalgte områder som får besøk av børsten og litt vann.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 00:23   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster kun når det er vått. Hvis jeg børtser tørst år forsvinner krøllene helt og det blir bare brusehår!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 01:40   #49
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Kun etter jeg har vasket det, og det er ikke hver dag det skjer heller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 02:32   #50
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Har halvlangt stritt hår, og det børstes hver morgen når jeg føner det. Jeg har type hår som står til alle tenkelige og utenkelige kanter etter natten, så det må bløtes og fønes hver dag.

Børster det ikke så mye gjennom dagen tror jeg. Kan ta en runde om jeg har vært ute i vinden og det ser veldig bustete ut.

Til kvelds børster jeg for å løse opp i hårsprayen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 11:28   #51
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.838
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har langt hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 22:10   #52
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har hår til ca skuldrene, slett og ganske tynt, jeg børster det flere ganger i løpet av en dag ellers ser det ustelt og shabby ut.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 22:15   #53
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har aldri hatt børste eller kan i veska. Er det vanlig? Eller er det jeg som er uvanlig?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 22:24   #54
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Har halvlangt hår og børster stort sett morra og kveld og dersom d er noe spes og etter vask selvsagt.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 23:15   #55
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Langt hår, koster det hver 3. Dag. Ja jeg koster.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 23:23   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har kort hår, og jeg børster det så godt som aldri.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 23:47   #57
mylady
Aktiv
 
mylady sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 142
mylady er litt kul
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har lagt hår og krøller, så jeg kammer kun håret etter jeg har vasket det.

__________________
myboy2010
mygirl2011
mylady er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 02:22   #58
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg har litt lenger enn skuldrene.
Men børster det nesten aldri.
2 ganger i uka kanskje.

Og nå tenker alle "Jøss du må se ut som ett reir på hue"
Men neida, jeg har så latterlig glatt hår, at man vil ikke engang se om jeg har børsta meg eller ikke, for det detter på plass som det skal uansett.

Sånn VIRKELIG latterlig glatt hår.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 08:41   #59
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster det om morgenen, når jeg har kommet på jobb (vind, regn, kuling) og ellers hvis jeg skal noe spesielt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 08:58   #60
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster håret når jeg står opp (det må jeg for jeg har tydligvis sovet godt hver natt og er skikkelig bustete og håret er flokete)
Ellers blir det etter at jeg har vasket det og om jeg skal noe spesielt.

Jeg har hår litt nedenfor skuldrene og det er helt rett. Det kan en sjelden gang være antydning til fall i det.
Jeg har også skikkelig flokehår og burde vel egentlig gre meg oftere.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no