Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro (Line*!)

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 11:27   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro (Line*!)

Det er kommet enda en kokebok på markedet, dere!

"Middagen er i boks" av Tove Valmot. Jeg siterer beskrivelsen:

Middagsretter for deg med dårlig tid. Boken inneholder oppskrifter på 50 hverdagsretter som alle tar utgangspunkt i halv- eller helfabrikata fra bokser, poser og glass.Du får råd om nye vrier du kanskje ikke har tenkt på tidligere og resultatet er god hverdagsmat med minimum tid på kjøkkenet...



Noen som skal kjøpe den?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:27   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Juhuu - Toromamma skal jammen kjøpe denne.
Det er egentlig helt tragisk å innrømme det, men vi bruker tildels noe halvfabrikata...selv om fornuften min sier noe helt annet om hvor bra det er.

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:30   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Den skal jeg kjøpe til Madam Mim til jul.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:35   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den skal jeg kjøpe til Madam Mim til jul.



Er det forresten andre enn jeg som synes den nye Toro-reklamen om kvinner som liker menn som kan lage mat er idiotisk?

Klart jeg liker menn som kan lage mat. Men å varme opp noe fra en Toro-pose er ikke å lage mat!

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:38   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Klart jeg liker menn som kan lage mat. Men å varme opp noe fra en Toro-pose er ikke å lage mat!

Dersom alternativet er at mannen ikke lager mat i det hele tatt, så synes jeg det er kjempefint at han steller i stand et Toro-måltid jeg!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:46   #6
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Vi benytter oss av Toro innimellom i den travle hverdagen, syns ikke det er flaut å innrømme det. En slik kokebok er ikke å kimse av, da kan man jo "sprite" opp rettene å få enda mindre dårlig samvittighet.h

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:48   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Vi benytter oss av Toro innimellom i den travle hverdagen, syns ikke det er flaut å innrømme det. En slik kokebok er ikke å kimse av, da kan man jo "sprite" opp rettene å få enda mindre dårlig samvittighet.h

Nettopp!

Det er fler som bruker Toro enn det gis uttrykk for. Alle jukser med halv-eller helfabrikata innimellom.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:50   #8
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nettopp!

Det er fler som bruker Toro enn det gis uttrykk for. Alle jukser med halv-eller helfabrikata innimellom.

Ikke svigermor (påstår hun i alle fall), men hun er hjemmeværende og har dermed bedre tid enn meg. Kanskje jeg skal gi henne boken i julegave

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:50   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Jeg har nå brukt Toro innimellom jeg, men jeg spriter dem alltid kraftig opp da. Tilsetter MASSE grønnsaker, hvitløk, krydder osv. Men nå i svangerskapet unngår jeg for mye av det, vil ikke ha så mye tilsetningsstoffer og dritt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 12:13   #10
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dersom alternativet er at mannen ikke lager mat i det hele tatt, så synes jeg det er kjempefint at han steller i stand et Toro-måltid jeg!

Ja, men det betyr fortsatt ikke at han kan lage mat.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 12:21   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ja, men det betyr fortsatt ikke at han kan lage mat.

Joda, litt så.... så sant han ikke i tillegg til å bruke Toro klarer å brenne gryteretten derfra på pannen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:01   #12
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Da jeg var innom Akademika (Universitetsbokhandelen i Oslo) for noen uker siden hadde de denne boka på tilbud, inkludert en hermetikkboks!

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:21   #13
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*!!!! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den skal jeg kjøpe til Madam Mim til jul.

Jeg vil mye heller ha Madam Min til jul enn den boken der. Ah, tenke seg Mim brasende på det nye kjøkkenet mitt :drømme:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:22   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Jeg har ikke tid til å lese slike bøker. Så den også på Akademika for en stund siden. Tenkte at det var vel bra for totalt uinspirerte studenter.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:25   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Tenkte at det var vel bra for totalt uinspirerte studenter.

Totalt uinspirerte studenter har oppdaget Grandiosa'n og trenger ingen kokebok.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:27   #16
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Totalt uinspirerte studenter har oppdaget Grandiosa'n og trenger ingen kokebok.

Ein kjem tydelegvis ikkje på å ha ekstra ost og ketchup på sånn heilt av seg sjølv.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:48   #17
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Totalt uinspirerte studenter har oppdaget Grandiosa'n og trenger ingen kokebok.

Eller nuddelpakkene...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:01   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Totalt uinspirerte studenter har oppdaget Grandiosa'n og trenger ingen kokebok.

Jeg tenkte nå at det var til når de skal ha gjester til middag, og vil imponere.

Men det er kanskje det man har Full Pakke til ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:11   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Men det er kanskje det man har Full Pakke til ?

Nemlig! Du har skjønt det!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 23:04   #20
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Line*! (Her er en glad-nyhet for enhver som liker Toro)

Jeg har kjøpt den. Min unkarbror skal nemlig få den til jul. For ham ville enhver middag fra denne boken være et stort fremskrtitt i forhold til middagsstellet hans i dag.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no