Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er du på Google+?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 13:49   #361
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du på Google+?

G+ er ikke Facebook. Heldigvis.
Det er mye som tyder på at G+ er for mer kresne brukere, og at den gemene hop nok fortsatt kommer til å holde seg til fjesboka.
På G+ er det lov å kommentere villig vekk på alle offentlige innlegg, og man kan jo få festlige diskusjoner av slikt. På en måte som diskusjonstrådene på Dagbladet, bare med IQ og folkeskikk.

På mange måter fyller G+ noe av det jeg har savnet litt siden jeg sluttet å være aktiv på IRC og VIP.
Bare at man ikke er anonym, men det er egentlig like greit.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 13:53   #362
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg er der, men skjønner lite. Det er jo ikke noe som skjer der. Har en par tre stykker på lista. Men jeg holder meg til FB altså. Det der var dølle saker.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 21:05   #363
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Det skjer jo ikke mye der om du ikke har mange på lista, men man trenger ikke mange der dersom de er aktive de som er der, for at det skal bli gøy, eller altså som Ru nevner, offentlige innlegg (dog, man må vel finne noen som deler offentlig som man kan følge for å finne disse, eller?)

Men altså, det må jo nødvendigvis være noen aktive medlemmer for at det skal bli aktivitet da.

Jeg har heldigvis funnet noen, men tar gjerne mot flere

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 23:40   #364
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg er der, men i likhet med mange andre har jeg ikke skjønt greia enda..
Men det kommer seg vel.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 10:38   #365
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg synes greia er fin. Men enn så lenge så spiller jeg mest - med Malama. Passer meg akkurat dette - jeg kan lage meg egne 'vennegjenger' som jeg ikke har annet felles med enn spillene der, og det funker helt glimrende.
I tillegg 'følger' jeg Felicia Day, og det er litt interessant. Mye diskusjoner fra hennes feeds.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 11:00   #366
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Ja, det er kjekt å spille med deg, Bobbelur. Men jeg lurer på om jeg muligens burde hatt litt flere enn to stykker i "spillegjengen" min, for det er litt manko på ansatte i byggene mine. Jeg har bare ikke gått til det skritt å legge til "rene spillevenner", det er folk jeg kjenner til fra forumverden eller andre steder som ligger i mine sirkler, og bare derfra har jeg plukket spillegjengen.

Skal sjekke ut Felicia Day, om det er av interesse for meg også

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:55   #367
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Hva slags type spill er det som finnes der da?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 12:14   #368
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

sånne typiske "tidsfyll" greier som bubbels, bejeweld, soduko, og mer "vennebaserte" som cityville og city of wonders etc.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:03   #369
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du på Google+?

Eller om du vil ha en mer komplett liste (glemte å poste den den dagen jeg opprinnelig svarte, innser jeg nå som jeg atter en gang lengter etter spill-venner):
Bejeweled Blitz
City of Wonder
Zombie Lane
Crime City
Mafia Wars 2
Zynga Poker
Angry Birds
Global Warfare
Flood-It!
Dragons of Atlantis
Wild Ones
Dragon Age Legends
Bubble Island
Collapse! Blast
Monster World
CityVille
Edgeworld
Diamond Dash
Triple Town
Sudoku Puzzles

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:33   #370
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

G+ er ikke Facebook. Heldigvis.
Det er mye som tyder på at G+ er for mer kresne brukere, og at den gemene hop nok fortsatt kommer til å holde seg til fjesboka.
På G+ er det lov å kommentere villig vekk på alle offentlige innlegg, og man kan jo få festlige diskusjoner av slikt. På en måte som diskusjonstrådene på Dagbladet, bare med IQ og folkeskikk.

På mange måter fyller G+ noe av det jeg har savnet litt siden jeg sluttet å være aktiv på IRC og VIP.
Bare at man ikke er anonym, men det er egentlig like greit.

Kanskje jeg skal ta opp igjen bruken. Har bare vært der inne et par ganger helt i begynnelsen, men savner et alternativ som ikke er Twitter (liker ikke formen, men innholdet), ikke Facebook (liker formen, men ikke innholdet), men noe midt i mellom.

Så det var kommet integrasjon med Google reader også, så jeg kan dele rett i fra bloggleseren.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 12:08   #371
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg er på G+, men har ikke så veldig mange venner og bekjente der.
Da blir det til at man oppholder seg på Facebook da...

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 21:35   #372
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du på Google+?

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Kanskje jeg skal ta opp igjen bruken. Har bare vært der inne et par ganger helt i begynnelsen, men savner et alternativ som ikke er Twitter (liker ikke formen, men innholdet), ikke Facebook (liker formen, men ikke innholdet), men noe midt i mellom.

Så det var kommet integrasjon med Google reader også, så jeg kan dele rett i fra bloggleseren.

Hva med origo?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no