Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 14:35   #1
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Og gikk det bra?
Jeg har ikke turt ennå (har 3GS) etter å ha sett så mange inne på ipod-forumet som har hatt problemer.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 14:47   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Jeg har oppgradert, og ikke hatt noen problemer. Jeg fikk litt angst fordi jeg trodde alle kontaktene mine var borte, men når jeg skrudde av sync med iCloud for kontakter dukket de opp igjen. Nå har jeg skrudd på igjen, og de har ikke forsvunnet flere ganger.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 14:47   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Oppdaterte min 3gs i går. Det gikk helt greit. Men om det er så fantastisk som mannen vil ha det til er jeg heller usikker på.

Han forsøkte forøvrig å oppdatere samme dag som OS5 kom ut. Det gikk ikke spesielt bra (ordnet seg dagen etter).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 14:49   #4
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Ok, mesteparten av problemene var kanskje relatert til stor pågang den dagen. Får satse på det og kanskje prøve i kveld.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 14:51   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Jeg avventer litt til. Mannen oppgraderte i går, og hadde litt trøbbel. Han kan gjerne skaffe seg litt erfaring før jeg gyver løs.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:05   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Gikk helt fint.
Litt styrete å organisere 140 programmer på nytt i mapper, ellers greit.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:05   #7
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Har oppgradert både iphone og ipad. Funker utmerket på begge deler.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:11   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din Iphone til iOS5?

Okei, litt teskje til meg, her? Hvem, hva, hvorfor, hvordan ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:27   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Ja, det gikk fint både for Padda og begge phonene. Selv om noen dro ut ledningen under synkingen for padda, og den plutselig var helt, helt, helt, helt tom. Nevnte jeg at det er jobb-padde med masse presentasjoner?

Men den lot seg fint gjenopprette.


Karamell: koble den til en PC med iTunes og trykk ja. Fortrinnsvis den som har sikkerhetskopi av devicen din. Fordi det er et nytt operativsystem du kan ergre deg over. (Ja, det er noen kule surprises.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:36   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Har jeg sikkerhetskopi? :aner ikke:
Må jeg gjøre dette?
Hvilke supriser?

Jeg har både padder, telefoner og toucher i hus. Og aner ikke hva jeg skal gjøre hvis all info forsvinner .... Bør jeg da avstå?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:39   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Det skal gjøres, men jeg overlater slikt til min bedre halvdel.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 15:40   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Bare litt bedre oversikt over siste bakgrunnsinfo; den viser flere Wordfeud- og FB-hendelser på hovedsiden, den har blå! sms-bobler , også er det jo iCloud, da.

Du må ikke, men det kommer ingen oppdateringer av gamle apps, tenker jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 16:13   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

De blå sms-boblene er vel bare når man har sendt melding som iMessage. De øvrige er fremdeles grønne. I allefall hos meg.

Jeg oppgraderte min iPhone 4 uten større problemer (bortsett fra at jeg måtte bruke et par forsøk siden jeg var så dum å gjøre det første kvelden). Mannen har derimot slitt noe mer med sin 3GS. Tror nok mye av trøbbelet hans skyldte at han ikke hadde synket alle data mot iTunes først. Han fikk heldigvis reddet det meste.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 08:02   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg gjorde dette på iPaden i går, og alt gikk som det skulle. Trodde jeg ihvertfall. Alle ateg ble fulgt og jeg fikk klarmelding på padda om at det nye nå var installert. Men nå er alle ikonene tomme. De er uklikkbare. Det eneste som virker er safari.

Nå prøver jeg å synkronisere igjen. Håer det hjelper ... Edit: Yes, it dit!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 08:56   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg elsker at man kan ta bilde med lyd-knappen, i stedet for å trykke på skjermen. Også liker jeg det nye notifications-opplegget. Og newsstand på padda. Så langt veldig fornøyd!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 11:14   #16
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Tør ikke.

Eller, jeg er bare redd for å miste apps og slikt.
Vil jeg miste apps hvis jeg oppdaterer?

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 11:20   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg trodde det gikk greit da jeg oppgraderte telefonen. Uheldigvis har den ikke klart å få syncet inn riktige spillelister. Veldig rart. Er på ferie nå, men regner enkelt med å få fikset dette når jeg kommer hjem igjen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 19:13   #18
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg har oppgradert iPhone, iTouch og iPad.

Etter at jeg har oppgradert har jeg opplevd flere heng med både iPhone og iPad. Jeg har søkt litt rundt for å se om flere har samme problemet, men har ikke kommet over flere.

Ellers er jeg fornøyd med oppdateringene. Liker særlig endringene som har blitt gjort med Notifications.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 19:35   #19
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Ja, har oppgradert. Mistet data i en app, men ellers gikk det greit.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 19:57   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du oppgradert din iPhone til iOS5?

Jeg venter i spenning på hva som skjer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no