Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 08:44   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Jeg har visst ingenting annet å snakke om enn denne hytta. Men jeg er i ferd med å kjøre meg inn i et spor, tror jeg, og trenger litt hjelp til å tenke høyt.

Vi har altså en bitteliten hytte på ett rom, for alle praktiske formål. Grunnflaten er 29 kvm, så det sier seg selv at vi må være ekstremt gjerrige på hva vi putter inn. Kjøkkenet er hvitt IKEA med profilerte dører. Alt er pent malt i hvitt panel (tak og vegger) og grått (gulv). Umiddelbart skriker det jo etter shabby chic/landstedstil/english cottage og hva det nå heter. Men det er veldig ikke meg. Selv på en hytte. Tror jeg.

Siden hytta er bygget i 28, og har en klassisk 30-talls byggeskikk, lurte jeg på om jeg skulle prøve å finne bruktmøbler i den stilen. Men for det første er det jo en kjempejobb, og jeg finner ingenting som passer på hytte. Det meste er ganske tungt og plasskrevende, og vi trenger lette og praktiske møbler.

Så lurte jeg på om heller skulle prøve å finne litt mer i 50-60-tallsstil - det vil jo være lettere møbler med slankere linjer. Men det blir kanskje bare teit sammen med hvitmalt og pent? Pluss at det jo igjen er vanskelig å finne pene ting som passer sammen, og egentlig ganske dyrt.

Kan noen pense meg over på en annen hyttestil som ikke er full av rustikt slitte malte bord eller rotting lounge?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 08:54   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Skandinavisk lett minimalisme i blandet litt Carl larsson/cape cod-stil - tenk syveren-stoler gjerne i farger og filleryer. Jeg er på vei inn i et møte, mer siden!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 08:56   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Pøbelsara sier det jeg tenkte. Og når du sier 60-talls tenker jeg på sofaene jeg vokste opp med. Must google.




Nå er vel ikke disse så behagelige, men den stilen, tenkte jeg. I noe nytt.


Sist redigert av -ea- : 14-08-13 kl 09:01.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:01   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Men hva trenger du i hytta?
Jeg synes det er masse kult nå, farger!
Jeg synes helt klart du kan har litt 60 talls stil der.
Fant dette lekre skapet på Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70240332/

Jeg finner mye inspirasjon i blader som Bo bedre og rom 123.

Trenger du sofa da? Masse loppemarked nå, og du kan jo få trukket om en del. Noe sånt da: http://www.bohus.no/stue/sofaer/sofa...-sofa-2-seter/
Og denne er lekker (og dyr) http://www.mobelringen.no/kolleksjon...othic-44080/nb

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:01   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Du kan jo lage fin sofa av paller og en trukket madrass.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:04   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Denne lenestolen er god, fin og ikke for ruvende. Jeg tenker litt sånn stil. Enkle møbler som ikke tar for mye plass og som kan flyttes rundt. Spisebord som kan trekkes ut, spisestuestoler som kan klappes sammen og henges opp når de ikke brukes. En fin sovesofa som brukes som sofa til hverdags. Salongbord på hjul som kan lett rulles vekk.


Sovesofa

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:06   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Ellers vil jeg som vanlig anbefale Hovden sofa med bed inside. Sovesofa som blir ordentlig seng. Jeg har en sånn i stua.

Du velger selv typer armlener, stoff, bredde, osv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:09   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Fargerike puter og filleryer stemmer jeg også for! Også ville jeg holdt hovedmøblene i nøytrale farger.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:10   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Jeg har nok gått for enkle møbler med fargerike innslag. (møbler fra slutten av 20-tallet er dog lett å få tak i, iallefall skap og sånn)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:11   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

-ea-, vi har en sånn i kjellerstuen i dag, og der trumfer nok praktisk moro, så vi bestiller en sånn. Forhåpentligvis får vi presset inn en hjørne/sjeselongvariant. De finnes jo nokså strenge i formen, så den tror jeg passer til det meste.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:12   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Har du et hjørne med plass til skap er sånne skap ganske enkle å få tak i. Kan romme alt fra servise og glass til tegnesaker og brettspill.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:12   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Che, jeg finner en del på nett, men type 6 stoler og matchende bord er litt for viderekomne.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:15   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Ååå, se på denne da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:17   #14
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Stolen kokos viser har også kommet i rødt. Har ikke sett den live, men den ser fin ut på bilde (som bare er i IKEA katalogen og ikke på nett). Vi har den i mørk blå og er veldig fornøyd med den.

Jeg ville satset på god sittekomfort i enkle møbler. Det er såpass liten plass at da må det være godt å sitte der det er mulig å sitte.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:18   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Så langt spisebord som mulig med spinkle stoler i forskjellige fasonger og farger rundt. Og så ville jeg tenkt oppbevaring i alle bauger og kanter og laget plassbygd sittebenk med lagringsplass, hatt kiste til bord og benyttet alle muligheter for skjult oppbevaring.

Ikke shabby chic eller landstil på så liten plass. Jeg syns i det hele at en enhetlig stil nesten alltid blir overkill og iallefall når plassen er så liten.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:20   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Så langt spisebord som mulig med spinkle stoler i forskjellige fasonger og farger rundt. Og så ville jeg tenkt oppbevaring i alle bauger og kanter og laget plassbygd sittebenk med lagringsplass, hatt kiste til bord og benyttet alle muligheter for skjult oppbevaring.

Ikke shabby chic eller landstil på så liten plass. Jeg syns i det hele at en enhetlig stil nesten alltid blir overkill og iallefall når plassen er så liten.

Enig! Og hvis ikke plassbygd sittebenk så hvertfall en slagbenk el. med oppbevaring. Vi har det, den er 180 cm lang og rommer mye. Har duker og to tilleggsplater til spisebordet oppi den.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:37   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Jeg har sett på slagbenk, men de er ofte litt for høye i ryggen. Jeg vil ikke ha noe foran vinduet. Men en enkel benk med bokser under gjør kanskje samme nytten?

Vis gjerne flere bilder! Kokos, jeg tror ikke vi får plass til noen sånne skap, egentlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:45   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har sett på slagbenk, men de er ofte litt for høye i ryggen. Jeg vil ikke ha noe foran vinduet. Men en enkel benk med bokser under gjør kanskje samme nytten?

Vis gjerne flere bilder! Kokos, jeg tror ikke vi får plass til noen sånne skap, egentlig.

Vår slagbenk går under vinduet, skal se om jeg kan finne bilde av den, den hadde gått rett inn i stilen som du tenker deg, men den er ikke til salgs.

Her er vår (si fra om du ikke ser bildene, det er noe tull med pcen her):

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 09:46   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Denne på finn.no ligner litt.


Denne er i samme annonse

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-13, 10:36   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Hvilken stil i en hytte fra 1928?

Jeg ville gått for lette møbler fra sekstitallet. De ruver ikke like mye, og jeg syns de er gode å sitte i.

Stoler som dette, f.eks:

Du kan jo gå for en "scandinavian Retro", som det heter. Very popular på løkka og i Sverige.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no