Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Beko kjøl/frys. Erfaringer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-14, 15:01   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beko kjøl/frys. Erfaringer?

Vi har et stort kjøleskap (bare kjøleskap) og fryser i kjelleren. Nå er skapet så styggammelt at det må byttes ut. Tenkte å utnytte plassen i høyden mest mulig, og få noen fryseskuffer nederst.

Var på en runde i går, og 2 meter høye kombiskap var dyre. Nå fant jeg et på nettet som er billig. Det har fine ting som No Frost og døralarm hvis døren blir stående åpen!
http://www.lefdal.com/product/hvitev...-238020-201-cm
Vi var på Lefdal, men ingen nevnte dette merket. Er Beko kjent for å være dårlig? Jeg hører også at selgere ikke anbefaler Whirlpool?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 15:34   #2
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beko kjøl/frys. Erfaringer?

Jeg hadde lest om Whirlpool på forhånd, og funnet et slikt skap: http://www.lefdal.com/product/hvitev...be3714w-200-cm
De hadde det ikke inne og anbefalte et dyrere merke. Hmm, jeg skjønner at et 8000 kroners skap sikkert er bedre, men hvor mye bedre?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no