Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Taklampe: jeg trenger HJELP!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-14, 16:01   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Vi har kjøpt flere kule lamper på fretex mariero. Aldri taklamper da, men har aldri trengt det.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 16:19   #42
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

For guds skyld, ikke plafond. Det er til gang og evt bad synes jeg.

Jeg byttet ut en lysekrone mot spotter på hytta, men har beholdt en lampe som er lik som den du har omtrent over spisebordet. Synes den er helt grei til sitt bruk. Aner meg at det er heisefunksjonen som ikke virker du egentlig er mest misfornøyd med. God ide med den koppen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 16:31   #43
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Jeg henger meg på, for jeg ønsker meg Stockholm taklampe fra Ikea. Men jeg synes det er vanskelig å bedømme om den gir godt lys. Men kansje den også blir for dyr? Og den har ganske stor diameter. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228606/

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 16:53   #44
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

For guds skyld, ikke plafond. Det er til gang og evt bad synes jeg.

Jeg byttet ut en lysekrone mot spotter på hytta, men har beholdt en lampe som er lik som den du har omtrent over spisebordet. Synes den er helt grei til sitt bruk. Aner meg at det er heisefunksjonen som ikke virker du egentlig er mest misfornøyd med. God ide med den koppen.

Det er vel litt smak og behag også da. Jeg har plafond på soverommet og er storfornøyd.
Men ja, jeg liker ikke den ikke-funksjonelle heismekanismen. Men jeg er ikke særlig begeistret for lampa i sin helhet heller, for den er for dominerende og ruvende. Jeg tror muligens en slik skomakerlampe som Hyacinth snakker om kan være noe.

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg henger meg på, for jeg ønsker meg Stockholm taklampe fra Ikea. Men jeg synes det er vanskelig å bedømme om den gir godt lys. Men kansje den også blir for dyr? Og den har ganske stor diameter. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00228606/

Den er litt i overkant i pris ja, dessuten er den ikke helt min smak.
Jeg er enig i at det er vanskelig å se hva slags lys den gir.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 16:56   #45
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Du får mekke deg en sånn lampe som Snuppa viste her. Det matcher jo de trehvite veggene.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 16:57   #46
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Plafond går sikkert an på soverom også, men ikke over spisebord synes jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 17:29   #47
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Plafond gir ofte et forferdelig lys synes jeg. Skikkelig ukoslig. Jeg tror jeg hadde beholdt lampa og heller kjøpt nye gardiner og duk til kjøkkenbordet. Hvis lampa er uutholdelig hadde jeg kjøpt to hengelamper på Ikea.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 20:15   #48
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Jeg skifter duk i eninga, og gardiner tre ganger i året...lampa er like fæl den.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 21:14   #49
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taklampe: jeg trenger HJELP!

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nei lampa er IKKE kul!


Begynner å innse at det muligens er JEG som ikke er kul.
Men ja, du sier noe der. Det er jo en mulighet, og unektelig billigere. Men hvor får jeg en sånn kopp?

Lampebutikkar og butikkar som sel elektromontasjeduppedittar. Ville prøvd Clas Ohlsson eller Biltema, for eksempel.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no