Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-16, 13:54   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Dette: Leifheit tørkestativ, kjøpt etter tips fra FP.

Dette har vi. Det er veldig bra. Stødig og tåler mye. Vi hadde en periode dette som eneste tørkestativ til en familie på fem. Jeg har ikke tatt på ikea sitt så jeg kan ikke si noe om kvalitet på det. Vårt er dyrt, men verdt det fordi det funker så bra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 15:25   #22
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har en sånn klypesak hvor jeg henger alt av undertøy.



Og så har vi et stort drog av et tørkestativ med armer. Tror det er kjøpt på Biltema. ? Det går oppi badekaret og blir flyttet på når vi skal dusje. Trenger såpass å tørke på. Alt som kan henges opp går på kleshengere på stangen til dusjforhenet, som bukser, shorts, skjorter og bluser. Resten tørkes på stativet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 15:32   #23
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har takhengt på badet over der vaskemaskinen står og det er virkelig helt fantastisk å få frigitt gulvplassen.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 15:38   #24
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har bare et lite vaskerom så får ikke tørket noe særlig der. Men henger opp enten ute eller i gangen nede, der er det også varmekabler i gulvet. Så det tørker fort.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 16:29   #25
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har et godt, gammeldags tørkeskap koplet til lufteanlegget. Kan ikke flyttes på, da.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 16:35   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har et trekkspill-tørkestativ jeg er veldig glad i. Plass til overraskende mye klær og den tar lite plass.
I tillegg har jeg klesstativ med stang og hengere hvor jeg henger opp alt av skjorter, t-skjorter, gensere osv.

Jeg har det IKEAstativet på hytta, men er ikke så fornøyd. Syns det er stort, tungt og ruvende. Det tar mye plass når det ikke er i bruk selv om det kan slås sammen, og jeg syns det har sine begrensninger i forhold til å henge opp større plagg.

Kor får ein kjøpt sånt?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 16:37   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Trekkspilltørkestativ på tvstuen. Ikke optimalt, men i det minste så er det tørkestativene særdeles plassseringsvennlige De tar mye tøy og liten plass (er veldig smale).

Ikke helt samme, men likner:



Fås kjøpt på Multitrend og koster 449,-. Gratis frakt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 17:45   #28
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har et trekkspillstativ, det settes opp i badekaret. Jeg kjøpte det for en billig penge på skeidar og en av tingene jeg liker best er at det er lett å flytte på med klær på, som ofte skjer når det står i badekaret. Vi setter det utendørs de tre dagene i året det ikke regner her..

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:27   #29
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Ikke vinger. Sånn trekkspilltørkestativ. Tar en firedel av plassen.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:20   #30
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har tørkestativet på fast plass på badet mellom vaskemaskin og tørketrommel og skap til skittentøy. Jeg elsker at vi har laget fast plass til tørkestativet - det ser bra ut og vi slipper å ha det rundt om. Jeg er så glad i det at når vi pusser opp badet sksl det settes av nok plass til tørkestativet.... Anbefales på det sterkeste.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:34   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

I badekaret. Og tromler det meste. :lat:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:44   #32
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har det i gangen utenfor vaskerommet eller på gjesterommet, men vi tromler ganske mye så det er ikke alltid i bruk og vi klarer oss med et uten vinger. Dere har ikke mulighet til å henge snorer på badet? Blir kanskje i veien der og...

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:59   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Kor får ein kjøpt sånt?

Jeg kjøpte på Skeidar.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 22:03   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har vaskerom, men det er for lite til at vi kan ha tørkestativet der. Vi har hatt det stående på badet, men da blir det veldig trangt der, så som oftest står det i en krok av stuen. Der er det kort vei til terrasse, så vi prøver å flytte det ut med en gang det er opplett. Vi tromler også alt av undertøy, håndklær og sengetøy, så vi har ikke konstant tøy hengende på stativet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-16, 00:14   #35
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Vegghengt her, takhengt her.
Har du mulighet til å tørke ute? Jeg har et slikt vegghengt på verandaen. Eller hva med dette fra Hegdehaugens jernvare, får plass til mye mer tøy.

Vi har t tørkestativ med vinger stående på badet. Vingene går ikke helt opp Så har vi det takopphenget der. Genialt... hvis det bare hadde blitt hengt opp og ikke bare plasert i en krok. Kjempelurt med mulighet til å heise det helt opp under taket.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 13:17   #36
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Vi har ikke eget vaskerom, og tørker dermed klær på stativ ute så lenge det er oppholdsvær. Er det ikke det, tørker vi enten i stua (sjeldent) eller på badet på loftet, som sjelden er ordentlig i bruk.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 13:21   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Jeg har sett et som henger helt oppe under taket, så kan man heise det ned ved hjelp av en snor, omtrent som en rullegardin, også heise det opp igjen når man har hengt klærne opp. Husker ikke hva det het eller hvor det ble solgt, så jeg tar gjerne imot tips hvis noen har sett noe lignende, og har bedre hukommelse. For noe sånt kunne jeg tenkt meg.

Anyway, vi har et tørkestativ med vinger som vi setter oppi badekaret. Der står det ikke i veien for noen, med mindre vi skal bade, og det gjør vi ekstremt sjelden (og sånn sett kunne vi fjernet hele badekaret). Men et sånt takmontert tørkestativ over badekaret hadde vært enda bedre.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 13:24   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har sett et som henger helt oppe under taket, så kan man heise det ned ved hjelp av en snor, omtrent som en rullegardin, også heise det opp igjen når man har hengt klærne opp. Husker ikke hva det het eller hvor det ble solgt, så jeg tar gjerne imot tips hvis noen har sett noe lignende, og har bedre hukommelse. For noe sånt kunne jeg tenkt meg.

Anyway, vi har et tørkestativ med vinger som vi setter oppi badekaret. Der står det ikke i veien for noen, med mindre vi skal bade, og det gjør vi ekstremt sjelden (og sånn sett kunne vi fjernet hele badekaret). Men et sånt takmontert tørkestativ over badekaret hadde vært enda bedre.

Der fant jeg det gitt, det tok ikke mer enn et kjapt søk på Google. Og dertil på den åpenbare nettsiden www.torkestativ.no.

Er det noen som har sånt?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 13:31   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har sett et som henger helt oppe under taket, så kan man heise det ned ved hjelp av en snor, omtrent som en rullegardin, også heise det opp igjen når man har hengt klærne opp. Husker ikke hva det het eller hvor det ble solgt, så jeg tar gjerne imot tips hvis noen har sett noe lignende, og har bedre hukommelse. For noe sånt kunne jeg tenkt meg.

Anyway, vi har et tørkestativ med vinger som vi setter oppi badekaret. Der står det ikke i veien for noen, med mindre vi skal bade, og det gjør vi ekstremt sjelden (og sånn sett kunne vi fjernet hele badekaret). Men et sånt takmontert tørkestativ over badekaret hadde vært enda bedre.

Vi har hatt dette og elsket det. Hadde det på vaskerommet og hang opp de få tingene vi ikke tromlet på det. praktisk.



299 på JULA

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 13:40   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos rot: Tørkestativ og sånn

Jeg har nettopp kjøpt Grundtal eller hva det heter, til å henge på veggen. Ikea. Har ikke fått testet det.
Vi har to stativ med vinger og et uten, som pleier å være strødd i gangene i kjelleren.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no