Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-17, 14:55   #161
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Jeg har fått min første lønnsslipp fra ny arbeidsgiver. Riktignok ikke pengene ennå, men det er absolutt kjekt å vite at man er inne i systemet og ikke må teipe sammen livet med kredittkort neste måned også.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 17:59   #162
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At svigermor ringte og tilbydde seg å kjøre tredjeklassingen til skolen i morges (hun måtte selv ta litt fri) for å hjelpe meg som er potte tett, har feber og hoste og er uten bil fordi de to andre er på hytta noen dager (hun går ikke på den nærmeste skolen). Etter skole/SFO ble hun igjen hentet av bestemor, og de skulle blant annet spise middag på café. ❤️

Jeg har ligget på sofaen med bok og nettbrett i hele dag, og tror det har hjulpet.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 18:08   #163
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

I går var det den ferske femteklassejenta som flere ganger mens hun satt med leksene stoppet hun opp og utbrøt "Jeg ELSKER skolen!", "Jeg ELSKER å gå på skole!" og "Jeg ELSKER å være fadder!", med henførte sukk innimellom. Det hadde visst vært VERDENS beste dag, de hadde vært på tur sammen med fadderbarna i førsteklasse, og det hadde vært den gøyeste turen noen sinne. Hun strålte av lykke resten av dagen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-08-17 kl 19:04.
My er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 18:16   #164
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

En flott tur sammen med småtrinnet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 18:49   #165
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

13-åringen, som lager restetaco som niste til lillebror på morgenen og lager pannekakemiddag på ettermiddagen. Og som reflekterer over smaker på ulike smaksprøver som er en kokk verdig.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 18:50   #166
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Så herlig, Lille*My! Min 5. klassing gleder seg så til å bli fadder - de starter nest uke.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 21:02   #167
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Drevet politisk valgkamp og det gir et kjempekick!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 21:06   #168
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.010
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Jeg fikk melding med bilder og oppdatering fra de som har adoptert kaninene våre. Veldig godt å se at gutta har kommet til verdens beste hjem.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 24-08-17, 22:09   #169
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

13-åringen - igjen - som blir så glad når jeg roser han og lager hans favorittkveldssnack fordi han er så fin, hjemmelaget eplemost, at han gir meg en god klem og sier han elsker meg. Tenåringer, ass.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 08:24   #170
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

13-åringen - igjen - som blir så glad når jeg roser han og lager hans favorittkveldssnack fordi han er så fin, hjemmelaget eplemost, at han gir meg en god klem og sier han elsker meg. Tenåringer, ass.



Akkurat nå blir jeg ordentlig glad av toåringen som danser i stolen mens hun spiser frokost også.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 09:22   #171
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Lykkelig for at NAV endelig har skjønt, forstått og oppfatta at jeg har fått for lite utbetalt fra de. Det tok bare 9 måneder

Etterskuddsbetaling nå, da!?


(Men skjønner , altså)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 09:25   #172
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Ellers: 10-åringen som tar fadderoppgaven sin så dønn alvorlig, og at det tydeligvis er helt gull for den skrekkelig sjenerte lille småtassen han har fått tildelt. Han hadde fått skryt av rektor for at han var så snill og flink, og var litt stolt selv også, men også litt bekymret over at lilleplutten ikke hadde fått noen 1. klassevenner enda, og han lurer veldig på hvordan det skal gå. (Tror det kommer til å gå helt fint når han blir varm i trøya, særlig med en sånn fadder. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 09:28   #173
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Gåtur til jobb. Fine unger i heimen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 09:35   #174
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

I går: Den fotballgale tiåringen som marsjerte ned fra badet i går kveld, iført pysj og RBK-skjerf, og erklærte med bestemt mine "æ nækte å lægg mæ!".

La han få være oppe, sitte og se kampen sammen med han, ja, og jeg kunne ikke unngå å bli glad av kampen selv heller.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 09:41   #175
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At jeg klarte å ikke stresse i morges men heller være heeelt rolig og blid. Jeg lar meg stresse av at nabogutten ringer på stadig tidligere og omtrent baner seg vei inn døren her. Nå lar jeg han IKKE komme inn, men vente på trappen. Merket STOR forskjell på roen i huset og hjerterytmen min da, gitt! Det er lurt å sette grenser, men ofte må det en lang sommerferie til for å finne små løsninger som gjør store forskjeller.

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 09:58   #176
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At den ferske andreklassingen, som er blitt stor gutt og vanligvis vil gå opp på SFO alene, plustselig ville at pappa skulle følge ham i morges; vi skjønte ikke helt hvorfor, men mannen kom humrende tilbake til bilen og fortalte at Småen ville at (den bussgale) lillebroren skulle rekke å se om 29-bussen (favoritten!) kjørte forbi mens vi ventet.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 10:11   #177
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Endelig vant 06 jentene en fotballkamp. . Det gjorde ingenting at det regnet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 10:29   #178
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers: 10-åringen som tar fadderoppgaven sin så dønn alvorlig, og at det tydeligvis er helt gull for den skrekkelig sjenerte lille småtassen han har fått tildelt. Han hadde fått skryt av rektor for at han var så snill og flink, og var litt stolt selv også, men også litt bekymret over at lilleplutten ikke hadde fått noen 1. klassevenner enda, og han lurer veldig på hvordan det skal gå. (Tror det kommer til å gå helt fint når han blir varm i trøya, særlig med en sånn fadder. )

Så fint!

Min 10-åring kan nesten ikke vente med å starte sin fadderoppgave neste uke.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 10:33   #179
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Og så skjønn liten plutt han var, lille faddervennen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 25-08-17, 12:46   #180
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Etterskuddsbetaling nå, da!?


(Men skjønner , altså)

Jupp Men jeg holder altså ikke pusten mens jeg venter på penga.

Obelix er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no