Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er dette en ok gamingpc?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-22, 13:47   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Er dette en ok gamingpc?

https://www.elkjop.no/product/gaming...E&gclsrc=aw.ds

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 14:49   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette en ok gamingpc?

Det kommer jo veldig an på hva slags spill den skal brukes til.

Personlig så har vi valgt å gå for stasjonær gaming PC til våre gutter. Dette fordi det er lettere å utvide og oppgradere når de ønsker det.
Som oftest er det grafikkort det står på, og de koster gjerne litt, pluss at man gjerne må ha plass til en ekstra vifte.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 14:55   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dette en ok gamingpc?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

https://www.elkjop.no/product/gaming...E&gclsrc=aw.ds

Jenta mi har nylig kjøpt en lignende, heter det samme, men litt større skjerm. Tror hun er fornøyd så langt. Hun har en stasjonær gaming PC i tillegg, men måtte ha en laptop til skolebruk til høsten og valgte denne.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 15:02   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette en ok gamingpc?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Det kommer jo veldig an på hva slags spill den skal brukes til.

Personlig så har vi valgt å gå for stasjonær gaming PC til våre gutter. Dette fordi det er lettere å utvide og oppgradere når de ønsker det.
Som oftest er det grafikkort det står på, og de koster gjerne litt, pluss at man gjerne må ha plass til en ekstra vifte.

Den er ikke til ungene.

Stasjoner er ikke aktuelt, siden jeg skal ha den med meg.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 15:24   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette en ok gamingpc?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Den er ikke til ungene.

Stasjoner er ikke aktuelt, siden jeg skal ha den med meg.


Da tenker jeg at hvis du ikke skal spille flight simulator, eller andre spill som krever helt rå grafikkort at du kommer ganske så langt med denne.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 16:20   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette en ok gamingpc?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.


Da tenker jeg at hvis du ikke skal spille flight simulator, eller andre spill som krever helt rå grafikkort at du kommer ganske så langt med denne.

Macen er død, så da nytter jeg sjansen til å spille litt igjen.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-22, 20:46   #7
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette en ok gamingpc?

Hvilke spill spiller du? Det har litt å si på om specsene er gode nok

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no