Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal et pledd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-22, 13:27   #21
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Jeg synes alle ullpledd stikker, så jeg har pelspledd fra Kid. Jeg elsker det, barna elsker det og barnas venner elsker det. https://www.kid.no/puter-og-pledd/pl...?v=20275917002

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 13:35   #22
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, men da tar jeg ikke din erfaring til etterretning, siden jeg syns nesten all ull stikker.

Jeg syns også at ull stikker, og har kjøpt et par sånne pledd nå;
https://www.nille.no/produkter/tekst...-/?code=700507

Halv pris av halv pris.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 14:32   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Takk for tips. Sånne er veldig myke og gode, men jeg prøver å begrense bruk av plastprodukter. Jeg vurderer å kjøpe et tykt ullpledd brukt også sy på et bomullspledd jeg har på baksiden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 15:15   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, men da tar jeg ikke din erfaring til etterretning, siden jeg syns nesten all ull stikker.

Jeg syne ikke du sakl høre på meg da, nei.

Pleddet fra Nøstebarn er mykt og deilig. Så mykt at jeg har tullet nyfødt inn i det rett på kroppen. De har enn stor variant også. Det er ikke spesielt dekorativt, da.

https://nostebarn.no/voksenteppe-i-ullfleece-lin

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 15:23   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Det var et godt tips! Men ikke så sprekt i fargen, nei. :/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 15:36   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Synes du Rørospleddene stikker Tallulah? Nå er heller ikke jeg ømfintlig når det gjelder ull, og synes stort sett ikke at noe stikker, men likevel synes jeg pleddene fra Røros Tweed av denne typen er noe av det aller mykeste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 17:32   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Er litt usikker. Jeg syns de litt ullfiltaktige (de barnepleddene) stikker, men har ikke fysisk tatt på de mer mykvevde. Må rett og slett gå og kjenne på ett. Jeg har en venninne som har designet ett av dem, så hadde vært veldig fint å ha nettopp det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 17:37   #28
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.458
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Skulle gjerne hatt et av pleddene til Sámi Stories, tror det er Røros som produserer for dem.
https://www.samistories.no/categories/ullpledd

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 17:55   #29
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.217
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Jeg synes ikke at Bergerpleddet stikker, men er ikke den som sliter mest med å bruke ullplagg eller tepper.

Det teppet fra nøstebarn er sikkert deilig.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 18:06   #30
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.888
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Jeg har et Designers Guild. Fikk i gave for 20 år siden, har prøvd å holde det unna ungene. Men det er mykt, og alle sin favoritt. Pent etter 20 år og mye bruk. Også maskinvasket.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 18:14   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Synes du Rørospleddene stikker Tallulah? Nå er heller ikke jeg ømfintlig når det gjelder ull, og synes stort sett ikke at noe stikker, men likevel synes jeg pleddene fra Røros Tweed av denne typen er noe av det aller mykeste.

Det er dette jeg har, men i fargen November View. Jeg synes ikke det er helt supermykt, ikke som kasjmir, liksom, men det verken nupper, loer eller røyter, og så er det veldig fint.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-22, 19:05   #32
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Anbefal et pledd

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg er veldig glad i mine pledd fra danske Elvang https://royaldesign.no/horizon-pledd...00-cm?p=154076

Tynt og mykt, men samtidig varmt. Og ikke minst - det loer ikke

+1 fikk det i julegave fra jobben et år.

Har også et selvstrikket aftenstrikkteppe i finull som det er kamp om, så må vel strikke en, to, tre eller fire til

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no