Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du komfortabel med fellesdusjing?
Ja 70 57,85%
Nei 29 23,97%
Litt 22 18,18%
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-22, 14:20   #81
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Nei. Jeg fatter like lite vitsen med fellesdusjer som med kontorlandskap.

Og jeg har ingen problemer med nakenhet og egentlig fint lite med egen kropp også, jeg bare vil velge selv hvem jeg kler av meg med.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 15:35   #82
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

...fordi kroppen min (særlig beina) ser veldig herja og "unaturlige" ut.

Jeg får lyst til å gi deg en skikkelig lang klem. Kroppen og bena dine ser ikke unaturlige ut. Jeg har sånne bein selv. Åreknutene gjør at beina mine skårer usedvanlig lavt på noen som helst penhetsskala. Men unaturlige er de ikke. En god del kvinner har bein som oss. Det er faktisk helt naturlig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 17:09   #83
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

...fordi kroppen min (særlig beina) ser veldig herja og "unaturlige" ut.

Jeg får lyst til å gi deg en skikkelig lang klem. Kroppen og bena dine ser ikke unaturlige ut. Jeg har sånne bein selv. Åreknutene gjør at beina mine skårer usedvanlig lavt på noen som helst penhetsskala. Men unaturlige er de ikke. En god del kvinner har bein som oss. Det er faktisk helt naturlig.

Det Tjorven sa! Mine bein har hissige arr etter årets myggstikk-kløing og jeg har alltid blåmerker. I tillegg er beina kritthvite. Men det får ikke hjelpe. Også slike bein må andre tåle å se i det offentlige rom. Og om de ikke tåler det, så se en annen vei, for pokker! Det er i tilfelle ditt, ikke mitt, problem!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-22, 23:11   #84
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får lyst til å gi deg en skikkelig lang klem. Kroppen og bena dine ser ikke unaturlige ut. Jeg har sånne bein selv. Åreknutene gjør at beina mine skårer usedvanlig lavt på noen som helst penhetsskala. Men unaturlige er de ikke. En god del kvinner har bein som oss. Det er faktisk helt naturlig.

Mine bein er også slike. Jeg har toppet det hele med noen store tatoveringer på beina.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 08:38   #85
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er mer komfortabel med fellesdusj enn å vise meg i undertøy/badetøy sammen andre. Det har vel noe å gjøre at oppsøker man en fellesdusj, så må man tåle å se andre nakne mennesker. Så ergo føler jeg at jeg har "lov" til å være der, selv om kroppen min ser ut som den gjør. Jeg synes det er verre å skifte i garderoben, for der føler jeg at jeg kan potensielt støte folk om jeg er der halvnaken. Både pga. selve nakenheten, men også fordi kroppen min (særlig beina) ser veldig herja og "unaturlige" ut. Det har jo ikke de stakkarne i garderoben bedt om, lizzom.

Det jeg personlig ikke kan fatte og begripe, er de som bader på bystrendene og bruker badstuene rett ved er folk på bytur går og rusler rundt. Jeg hadde aldri, aldri, ALDRI ikledd meg badetøy på et så offentlig sted. Jeg kjenner at jeg blir litt trist av det, for jeg skulle ønske jeg ikke hadde slike sperrer.

Jeg tenkte det samme som Tjorven: Klem til deg!

Jeg har til og med møtt deg i en garderobe, og kan på ingen måte huske om du kledde av deg eller ikke. Kan ikke se for meg at jeg ville reagert negativt på noe som helst på andres kropper.

Hvis folk har et problem med andres nakne kropper på et naturlig sted, er det et dem-problem, og de må ta ansvar for det selv, f.eks. ved å unngå garderoben på Sats. Du kan jo ikke leve livet ditt begrenset for å skåne andre for hypotetiske problemer.

Jeg skjønner at dette ikke er lett for deg uansett forsikringer, altså. Men kroppen din er jo ikke noe mindre verdt enn noen andres. Ikke du heller.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 13:02   #86
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Divine: jeg tenker jo at alle som er i en garderobe må være forberedt på å møte andres kropper, som de er. Det gjelder jo egentlig overalt, med og uten klær. Jeg tror virkelig de færreste forventer å møte kun Barbie-kropper. Jeg tror også at de fleste setter pris på at andres kropper bærer preg av et levd liv, fordi det er sånn de fleste av oss ser ut.

Klem til deg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 13:30   #87
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

NEI. For meg er det null naturlig å være uten klær sammen med fremmede.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 13:43   #88
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Jeg bedriver ikke fellesdusjing, rett og slett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-22, 16:28   #89
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fellesdusj - er du komfortabel med det?

Husker ikke om jeg har svart, men jeg bryr meg ikke om å skifte i garderober eller felles dusjer eller å gå på stranda. Jeg gjør det jeg vil og jeg tenker ikke på hva andre tenker om meg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no