Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-22, 19:12   #701
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Det er ikke unormalt at det stilles krav til bekledning i "sosial-sone" på rigger. Dere kan be om at de ikke er "dritne" når de kommer inn. Ikke lov med arbeidsklær på fellesrom etc. Og har dere en ekstra inngang de kan bruke for å henge fra seg klær?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 10-09-22, 19:35   #702
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.857
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jobber dere fulltid i de andre jobbene deres? Hvordan går det å kombinere med overnattingen?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 17:29   #703
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hva tenker folk om gasslekasjen?
Jeg blir helt svett av det jeg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 17:45   #704
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva tenker folk om gasslekasjen?
Jeg blir helt svett av det jeg.

Fryktelig skummelt!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 17:53   #705
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Nei altså, det føyer seg vel inn i rekken av hendelser som får meg til å tenke at verden går fullstendig av hengslene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 18:34   #706
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.676
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nei altså, det føyer seg vel inn i rekken av hendelser som får meg til å tenke at verden går fullstendig av hengslene.

Dette.
Også orker jeg ikke lese/høre så mye nyheter kjenner jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-09-22, 12:41   #707
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva tenker folk om gasslekasjen?
Jeg blir helt svett av det jeg.

Takk så mye. Jeg har helt unngått å få det med meg. Til jeg leste ditt innlegg. Nå er jeg helt svett også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 09:05   #708
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hvor lenge kan man leve under voldsomt press, og med mer eller mindre konstant stress og uro før man blir syk av det?

frukt er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 09:06   #709
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva tenker folk om gasslekasjen?
Jeg blir helt svett av det jeg.

Tenker ikke på det.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 09:07   #710
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hvor lenge kan man leve under voldsomt press, og med mer eller mindre konstant stress og uro før man blir syk av det?

Det varierer nok veldig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 09:10   #711
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det varierer nok veldig.

Beskyttende faktorer har sikkert noe å si.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 12:55   #712
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.173
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

I dag lurer jeg på om jeg får til, logistikkmessig å servere Crispy Duck som en del av et smårettbord til 12-14 stk, og at de holder seg freshe.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 17:41   #713
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hvor lenge kan man leve under voldsomt press, og med mer eller mindre konstant stress og uro før man blir syk av det?

Noen holder i et par evigheter, de fleste andre ganske kort, maks et par måneder er mitt inntrykk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-10-22, 10:20   #714
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg må være laget av stål, eller så er ikke belastningen så høy som jeg vil ha det til. Nei, jeg tror nok heller det handler om at jeg styrer dagene min selv, så jeg har ikke hverdagsstress i tillegg.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-10-22, 13:36   #715
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

I dag lurer jeg på om jeg får til, logistikkmessig å servere Crispy Duck som en del av et smårettbord til 12-14 stk, og at de holder seg freshe.

Fikk du det til? (Jeg selv har ikke sjanse til slikt nei).

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-10-22, 19:20   #716
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hvem er det som kjøper såpedispenser til 6768 kr? Ikke jeg ihvertfall.

https://www.megaflis.no/bad/baderoms...penser-mholder

frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-10-22, 20:05   #717
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hvem er det som kjøper såpedispenser til 6768 kr? Ikke jeg ihvertfall.

https://www.megaflis.no/bad/baderoms...penser-mholder

Hadde med 11-åringen på en butikk som solgte Vipp søppelbøtter. Hun stilte da et lignende spørsmål.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv  
Gammel 02-10-22, 10:20   #718
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Hadde med 11-åringen på en butikk som solgte Vipp søppelbøtter. Hun stilte da et lignende spørsmål.

Det kunne ikke falt meg inn å bruke så mye penger på en søppelbøtte. Ikke om jeg så vant noen millioner på Lotto.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-10-22, 07:07   #719
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.918
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hva er dette greiene med at en Lizzie har spilt på en fløyte (krystall?) som en eller annen president har eid? Jeg fikk noen rare innlegg i FB-feeden min og skjønte at dette skal ikke jeg søke tilfeldig på.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-10-22, 09:28   #720
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Mellomste og jeg satt og snakka om TikTok i går og om at vi burde begynne å bruke det for bedriften, og da jeg våkna i morges var appen lasta ned på telefonen min. Jeg har ikke gjort det! Det er bedriftsprofilen som er aktivert, akkurat som planlagt, men hvordan i huleste kan det ha skjedd? Telefonen har ligget på nattbordet mitt i hele natt, og jeg kan ikke ha gjort det i søvne. Det er heller ingen spor etter en aktiviseringsmail i noen postbokser. Kan den laste seg ned av seg selv på denne måten, eller er det sant det de sier at telefonen blir avlytta og viser tilpasset innhold?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no