Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-22, 13:51   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Vi har verdens trangeste gang, og attpåtil har den hele 5 dører.

For øyeblikket har vi en diger kladeis av en IKEA-skyvedørsgarderobe der, og den tar både mye visuell og fysisk plass. Den er fylt med ytterklær (alle sesonger), sko (alle sesonger), tursaker (sitteunderlag, sekker), vesker osv. I tillegg har vi en liten teakkommode og en hjemmesnekra skohylle.

Det skal ærlig innrømmes at de aller fleste skoene, jakkene og veskene er mine, mitt stæsj er sikkert 70% alt som er der. Vi er på ingen måte flinke til å rydde bort for sesongen, og stapper alt inn i garderoben og smeller igjen døra før det faller ut. I tillegg er hengestanga i skapene litt høy, så jeg irriterer meg hver gang jeg skal henge opp en jakke, og legger den derfor på kommoden i stedet. I realiteten inneholder både skap og kommode ting vi aldri bruker.

Er det håp for oss (meg)?

Jeg har lyst til å kvitte meg med skapet, plassbygge en langsgående benk med oppbevaring der sko og kanskje litt turgreier kan ligge, kanskje sette opp en garderobestang (endel av jakkene vil jeg at skal henge på henger, og ikke bare på krok) og noen kroker. Kanskje lage noe hyller eller skap helt oppunder taket også.

Men det fordrer jo at vi (jeg) faktisk rydder. Min indre tenåring stønner. Mer enn den faktiske tenåringen i hjemmet.

Har du et genialt tips som faktisk er gjennomførbart, enten mtp på rydding, eller en oppbevaringsdings/måte/møbel som ikke tar så mye plass?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:57   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Kan du vurdere et grunt skap, i stedet for et dypt? Da er det akkurat plass til sko på hyller, og skapet ruver lite ut i rommet. Da har man stenger som går på tvers, så det er litt mindre praktisk sånn sett. Og så kan man ha sånne uttrekkbare knaggrekker. Og så bør du lage en løsning i loftsboden som er LETT og TILGJENGELIG sånn at det er easy-peasy å rydde sesonger. Er det krøllete og man må rydde hele boden for å komme til, så blir det ikke gjort. Har jeg hørt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:57   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Bytter du til et grunt skap i samme system, så kan du også gjenbruke dører.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:58   #4
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg syns det er gull verdt å skjule ting bak en dør, så jeg ville heller kvitta meg med frittstående kommode og skohylle. Og så senka stanga i skyvedørsgarderoben og ominnreda skapet så den blir mer tilpasset behovet,f.eks sette inn skooppbevaring og skuffer. Ikea har så mye smart til garderobeskapene, enkelt å montere, skifte ut og lett å kjøpe/selge deler på finn.no.


Sist redigert av Galathea : 16-09-22 kl 14:05.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:04   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg ser du allerede har tenkt på det som ville vært mitt geniale forslag, og det er å bygge hyller oppunder taket. Da har du tingene tilgjengelig, men det ligger ikke midt i alt som skjer. Det er mye plass å hente om man utnytter takhøyden.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:05   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan du vurdere et grunt skap, i stedet for et dypt? Da er det akkurat plass til sko på hyller, og skapet ruver lite ut i rommet. Da har man stenger som går på tvers, så det er litt mindre praktisk sånn sett. Og så kan man ha sånne uttrekkbare knaggrekker. Og så bør du lage en løsning i loftsboden som er LETT og TILGJENGELIG sånn at det er easy-peasy å rydde sesonger. Er det krøllete og man må rydde hele boden for å komme til, så blir det ikke gjort. Har jeg hørt.

Ja, lett og tilgjengelig i loftsboden er et must. Og da krever det at jeg rydder der også. Litt av problemet er jo at sånn som nå har jeg hvertfall 4 ulike jakker jeg bruker. Om bare bittelitt er det tweedsesong, og den kan være ganske kort, eller lang. Og overlappe med vinter. Så det er så MYE opp og ned i boden om jeg ikke skal ha ca 7 jakker tilgjengelig. :sutrestemme: Også er jakkene til mennene i mitt liv så SCHWÆRE og ikke like dekorative som mine, så de bør jo inn bak en dør.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bytter du til et grunt skap i samme system, så kan du også gjenbruke dører.

Godt (kjedelig) gjenbrukspoeng.

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg syns det er gull verdt å skjule ting bak en dør, så ville starta med å senke stanga i skyvedørsgarderoben, og kanskje ominnrede så den blir mer tilpasset ditt behov?

Litt av greia er at jeg ikke liker skapet. Men jeg ser poenget med dør (ref ikke alle jakker er like fine som mine), samtidig så vil jeg ha den luften typ tre (pene) jakker på henger på en retro hattehylle gir. Ja, utopisk, jeg vet.

(det som utløste dette var en artikkel i New York Times som het "Make your hallway a destination". Hørt noe så teit? Jeg har ikke tenkt til at den trange tarmen skal bli vårt nye tilholdssted akkurat, men jeg vil allikevel at gangen min skal være litt hyggeligere å møte enn den er nå.)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:08   #7
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg har et knøttlite vindfang hvor jeg har et stativ for jakker på den ene siden, samt en kurv til votter og luer. På den andre siden har jeg et kort skostativ og 5 knagger.

Siden dette er åpen løsning og jeg har mulighet til klesoppbevaring i en bod, sorterer jeg etter sesong, og informerer barna om hvor de finner resten av greiene dersom de trenger det. Så stort sett henger det da en jakke eller to til hver fremme, samt et par sko per person. I tillegg et par paraplyer og nøkkelkroker. Dersom jeg ikke sorterte eller ryddet ville det nok sett fullstendig bombet ut etter to uker, siden det ikke er noe sted å gjemme det som ikke er i daglig bruk. Så litt ekstra rydding - men samtidig veldig stor tilgjengelighet uten skuffer eller dører.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:08   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg HATER skyvedørsgraderober og bytta ut en trippel sånn med et dobbelt ordinært skap med slagdører og et skoskap (ikke sånt med skuffer, men et spesielt skap for sko som er grunnere og har mange hyller). For meg ga det stor forbedring. Jeg har også liten gang med seks dører.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:09   #9
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Også er jakkene til mennene i mitt liv så SCHWÆRE og ikke like dekorative som mine, så de bør jo inn bak en dør.


Meget gjenkjennelig! Hver av dem tar like mye plass som to av mine og ser definitivt ikke like fine ut der de henger. Jeg har vært streng/slem med mannen og sagt at han bare får ha to jakker hengende på de åpne knaggene til enhver tid.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:10   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Min er fra Skeidar, men ligner denne:
https://jysk.no/oppbevaring/garderob...B&gclsrc=aw.ds

Og disse knottene (til en brass-familie )
https://www.nordicnest.no/merkevarer...IaArakEALw_wcB

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:12   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg har innsett for lengst at jeg bare aldri sesongrydder, så jeg ville beholdt skapet. Jeg savner sårt den svære skyvedørsgarderoben vi hadde i gangen i den gamle leiligheten.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:38   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Men hvor bred er skyvedørsgarderoben? Vi har trang gang men mannen har satt den oppsånn at bredden er akkurat en kleshengerbredde + littebitt. Og har speil i begge dører sånn at det ikke ser så stengt ut.
Går det an å flytte skinnene innover sånn at det blir smalere?

Jeg synes det er helt gull men nå er vi flinke til å få alt vekk fra gangsonen og inn i skapet. Har ikke noe rot utenfor.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:46   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Veldig fint, Adrienne! Jeg har noen vintage sovjetiske (jepp!) kroker jeg gjerne skulle hengt opp.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men hvor bred er skyvedørsgarderoben? Vi har trang gang men mannen har satt den oppsånn at bredden er akkurat en kleshengerbredde + littebitt. Og har speil i begge dører sånn at det ikke ser så stengt ut.
Går det an å flytte skinnene innover sånn at det blir smalere?

Jeg synes det er helt gull men nå er vi flinke til å få alt vekk fra gangsonen og inn i skapet. Har ikke noe rot utenfor.

Jeg er ikke så flink.

Jeg er litt usikker på hvor dyp den er, men det er en vanlig IKEA skyvedørsgarderobe, så den er frittstående. Det hadde nok hjulpet å få en plassbygget sak, enten med utgangspunkt i denne, eller noe skreddersøm (mannen ser så mye snekrevideoer på Youtube, så går ut i fra at han kan gjøre det selv). Da kunne man skviset bort så mye som mulig. Det hjelper selvsagt ikke at noen pusset opp denne funkisleiligheten en gang på nittitallet og limte på et slags brystpanel (eller hoftepanel, som jeg kaller det, siden det er såpass lavt) i umalt tre som bygger en del ut. Så hele skapkladeisen står ikke så langt inntil veggen som det kunne ha gjort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 14:57   #14
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det hjelper selvsagt ikke at noen pusset opp denne funkisleiligheten en gang på nittitallet og limte på et slags brystpanel (eller hoftepanel, som jeg kaller det, siden det er såpass lavt) i umalt tre som bygger en del ut. Så hele skapkladeisen står ikke så langt inntil veggen som det kunne ha gjort.

Riv hoftepanelet og klem skapet inntil veggen. Om du bare river bak skapet er det ikke så farlig hvordan veggen blir seende ut heller.

Luftig, retro oppbevaring passet i ei tid da man hadde en jakke og ett par sko hver. Og ingen hadde sykkelhjelm

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 15:05   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Ja, jeg skal rive av hoftepanelet. Må bare bli ferdig med kjøkkenet først. Originalt var det innebygget skap i gangen (som sikkert samme person som satte opp furuhoftepanelet tok ned. ), kanskje vi kunne satt opp ett innebygget skap, som de stygge mannejakkene kan bo i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 15:15   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg foreslår en krakk så du henger opp jakkene dine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 15:59   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg har en krakk! :skingrestemme:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 16:05   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Jeg og Mave kappes om upopulære forslag. Hun med krakk, og jeg med å foreslå bodrydding og gjenbruk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 16:09   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang



Jeg følger med fordi vi skal flytte om ikke så lenge og jeg trenger fornuftig oppbevaring i gangen der. Her vi bor nå, er huset helt praktisk og greit for oss, men det har verdens minste vindfang som er himla upraktisk, alt for lite og det er alt or mye greier der. Tror jeg må donere noe til loppis akkurat NÅ - siden jeg skal hjelpe til i helgen og straks skal avgårde dit.
takk for påminnelsen!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 16:18   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle de beste forslagene til verdens trangeste gang

Nå har jeg funnet fram 5 par sko og fire ytterplagg som skal være med på loppis.

:mariekondo: (ellerhvaheterhunigjen)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no