Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Grandiosa er kommet med speltbunn

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 14:12   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grandiosa er kommet med speltbunn

Ikke det at jeg vil skryte Grandiosa opp i skyene, men dette er jo et skritt i riktig retning, iallfall. For folk vil jo aldri slutte med ferdigmat, men kanskje de vil gå over til noe LITT sunnere om tilbudet er der?

Så reklame i det nye OBS-tilbudsbladet. Grandiosa med speltbunn, og med fyll av skinke og mozarella. Har lyst å prøve den.

Så også at de har fått en sånn Toropakke (husker ikke om det var Toro, tror kanskje det var Knorr?) med lasagne, der platene var av fullkorn. Så verden går jo fremover, tross alt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 14:36   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grandisa er kommet med speltbunn

Den er faktisk veldig god.Spiste den på fredagen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:31   #3
Hunter
Matentusiast
 
Hunter sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 91
Hunter har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Grandiosa som er god? Da må den prøves. Aldri smaket god grandiosa jeg...

__________________
ja jeg er en mann en mann som er imot alt av posemat!
Pappa til Oskar 3 år.
Hunter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:33   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Jeg liker godt Grandiosa, men spiser den sjelden siden det er søppelmat. Jeg skal iallfall prøve Speltgrandien, må prøve ut alt som er nytt jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:16   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Knorr sin fullkornslasangne er veldig god. Har ikkje brukt anna sidan denne kom i butikkane.

Mannen har btw. omsider slutta å furte når han får servert fullkornspasta

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:18   #6
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Altså... jeg er en av dem som liker grandis
Så jeg gleder meg til å prøve speltversjonen.. jeg som ikke tåler hvetemel kan kanskje spise en grandis en gang imellom uten å angre.. hehe..

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:23   #7
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Opprinnelig lagt inn av Hunter, her.

Grandiosa som er god? Da må den prøves. Aldri smaket god grandiosa jeg...

Ikke jeg heller.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 20:23   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.882
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker godt Grandiosa, men spiser den sjelden siden det er søppelmat. Jeg skal iallfall prøve Speltgrandien, må prøve ut alt som er nytt jeg.

Signerer alt. Grandis er godt, men kan nesten ikke defineres som mat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:17   #9
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grandiosa er kommet med speltbunn

Grandis er perfekt som nattmat etter en tur på byen.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no