Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-08, 22:36   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Knerten er straks 14 mnd, og ganske lang for alderen. Han bruker 86 i bodyer nå, men jeg synes at noen begynner å bli snaue i størrelsen. Vet at det er å få bodyer i 92, så vi må vel prøve det etterhvert. Samtidig tenker jeg at det kan være dumt å kjøpe en haug med bodyer i denne størrelsen hvis han ikke skal bruke de likevel.

Spørsmålet i den forbindelse er er altså:

Hvor lenge brukte barnet ditt body, hvilken størrelse var det og hvor lang/stor var barnet da?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:37   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Vi brukte body så lenge de brukte bleier. De var rundt 98-104 da (fant noen bodyer som var store i str slik at 98 var greit) og tre år, cirka. Lengden på dem husker jeg ikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:38   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi brukte body så lenge de brukte bleier.

Ok, det er jo logisk

Hvilken størrelse brukte de da og hvor store var de?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:39   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ok, det er jo logisk

Hvilken størrelse brukte de da og hvor store var de?

Ser du har svart ja, takktakk!

Over til neste spørmål. Hvor får man bodyer i 98??

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:39   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Vi brukte body endel så lenge han brukte bleier, altså til han var tre år. Sønnen min var ganske lang på den alderen, men jeg fikk tak i bodyer i størrelse 98 og de holdt så lenge det trengtes.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:40   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Lillebror bruker bleier på dagen ennå og han har bodyer. Noen er i 98 og andre i str. 100. De fleste er kjøpt på H&M eller Cubus. Vi har noen fra -nille også og de er helt supre. Kjempebra kvalitet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:42   #7
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Lillemor brukte body til og med i fjor. Liker ikke slipper i livet... Storemor brukte vel body omtrent like lenge? *presenil*
Kjøpte dem på Bogerud og en dansk nettbutikk(som jeg tror er nedlagt).

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:43   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Lillebror bruker bleier på dagen ennå og han har bodyer. Noen er i 98 og andre i str. 100. De fleste er kjøpt på H&M eller Cubus. Vi har noen fra -nille også og de er helt supre. Kjempebra kvalitet.

Jeg har ikke sett større enn 86 på HM jeg? Hmm... skjønner ikkeno.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:44   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Ztjerna er 2,5 og har brukt body til nå. Han har noen ullbodyer fra Janus og Tom&Trine som vel er størrelse 3 år, samt noen i bomull størrelse 98 som vel er fra Exit tror jeg. Det går nok mot slutten for body-bruken nå snart, mest fordi jeg synes de er pesete. Også er de vanskeligere å kle av (og på) når han skal gjøre det selv.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:45   #10
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Gutten min på 2,5 bruker bodyer i størrelse 98 og 104. Han er ca 100 cm lang. Regner med vi slutter med det til sommeren når han forhåpentligvis begynner å skjønne poenget med potten.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:45   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Vi brukte Janus og Tom og Trine.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:46   #12
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvor får man bodyer i 98??

De har en del bodyer i str. 98 og 100 på www.kidsloveit.no
Ellers vet jeg at en veninne av meg har en del bodyer i str. 98 fra Lindex

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 22:48   #13
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har ikke sett større enn 86 på HM jeg? Hmm... skjønner ikkeno.

ikke jeg heller.. Hvilken HM?

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:01   #14
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Jeg har ikke sett bodyer større enn 86 på HM, men på Cubus har de ihvertfall ullbodyer opp til 98. Jeg har ikke sjekket bomullsutvalget ennå.
Jeg synes bodyer er praktisk og greit, og bruker det så lenge hun bruker bleier.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:08   #15
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Vi brukte også body til bleieslutt. Frøkna er lang for alderen, men heldigvis slutta hun med bleier da hun var 2 år 9 mnd, så vi klarte å tyne de største 104-bodyene ut hele perioden. Herremannen var 3 år 2 mnd og brukte også 104 på tampen. Tror disse bodyene var fra et merke som het Eifa. Jeg kjøpte dem på den lokale barneutstyrsbutikken. Det er mulig de tilhører Reflex-kjeden.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:29   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Lillebror bruker body enda, og han ble 2 i november. Nå bruker vi str 98. Brubaker har gode bodyer. De har vi kjøpt i en barneutstyrsbutikk her i byen, men alle butikker som selger Reflex tror jeg har dem? God kvalitet synes jeg, til at de er såpass billige.

  Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:32   #17
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Storesøster på 2,5 bruker fortsatt body. Nå bruker hun str 98 og vi har bla kjøpt en del bomullsbodyer på OBS. Hun har også noen ullbodyer i str 98 og 104.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:34   #18
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Cubus fant jeg bodyer til guttungen min da han brukte de største bodyene.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:50   #19
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.759
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Storebror brukte body omtrent frem til han sluttet med bleier. Han sluttet omtrent på treårsdagen sin. Da brukte han vel 98 - 104 om jeg ikke husker helt feil.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 23:51   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge brukte deres barn body, og hvilken str var det?

Storebror brukte body til og med str 98, såvidt jeg husker. Han var vel rundt 3 år da.

Lillemann bruker bodyer ennå, og han bruker str 104. Disse begynner å bli vanskelige å få tak i.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no