Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har lyst på støveletter ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 13:29   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har lyst på støveletter ...

Men finner ikke noe som er ok å gå i og passer foten min.
Eller finner mange som passer men med en hæl på størrelse med et berg
Men de fine med ok hæl er ikke for folk med fotball legger
Vi har skoringen, eurosko, økonomisko og coop sko eller no sånt hehe. Så ikke akurat det største utvalget..

Og jeg vet jeg har sett her inne url til nettsider der de selger støveletter med litt vidde i. men finner ikke igjen url`en

Noen som har Støvelett url og dele med meg?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 25-09-07 kl 13:36.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:30   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har lyst på støveletter ...

I Oslo er det flere butikker som har..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 14:49   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har lyst på støveletter ...

Jeg kom på at Maximillia har nevnt dette, og fant fram til denne linken til http://duoboots.no/ som skal ha bra utvalg (jeg har ikke prøvd, altså).

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 16:10   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har lyst på støveletter ...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

I Oslo er det flere butikker som har..

Så jeg skal bruke 7000 kr på flybilett til oslo for å kjøpe meg støveletter?


Nei takk.

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg kom på at Maximillia har nevnt dette, og fant fram til denne linken til http://duoboots.no/ som skal ha bra utvalg (jeg har ikke prøvd, altså).


Takk.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:00   #5
mimmo
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har lyst på støveletter ...

Det som er dumt med duoboots er at de har lite utvalg av støveletter med såler som egner seg for norsk vinterføre.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no