Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 21:56   #21
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly kåpe, - nyinnkjøpt

Den var veldig pen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 21:59   #22
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Odd Molly kåpe, - nyinnkjøpt

Den var skikkelig lekker!

Jeg vil også ha sånn!

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:46   #23
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Odd Molly kåpe, - nyinnkjøpt

Wow – den var lekker! Og jeg kan tenke meg den blir enda lekrere på deg

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:15   #24
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Nydelig kåpe

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:36   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Den SKAL jeg også ha!! Nydelig. Grattis!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:39   #26
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Tusen takk alle sammen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:42   #27
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Den var skikkelig stilig . Åh, den som bare hadde hatt kropp til å bære noe slikt :drømmer:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:37   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Så den på Bonderomantikk i går. Hun er tydelig sponset, for hun hadde kjole og. Forrige gang mener jeg og hun hadde noe om tøy på seg

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:19   #29
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Den er nydelig. Den har så utrolig fine detaljer

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:20   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Så den på Bonderomantikk i går. Hun er tydelig sponset, for hun hadde kjole og. Forrige gang mener jeg og hun hadde noe om tøy på seg

Og den kjolen henger og venter på meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:23   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Hvilken kjole er det? *nysgjerrig*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:38   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Denne

473 magic dress bronze

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:39   #33
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Den var griselekker!

Det var forøvrig kjolen Katrine Moholt hadde på seg i går også.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:43   #34
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.


Det var forøvrig kjolen Katrine Moholt hadde på seg i går også.

Samme kjolen som hennes ja

Nå kupper jeg helt tråden til HI, unskyld

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:46   #35
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly kåpe, - nyinnkjøpt

Virkelig lekker, selv om min lommebok ikke tåler det..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 07:58   #36
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Hiver meg rundt og skriver søknad til programlederjobb

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 08:21   #37
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Den der sitter jeg og funderer på også. Den er pen.

Ellers må jeg bare kommentere alle ikke-fansene. Jeg er heller ikke fan. Men pussig nok sitter jeg med to kjoler i skapet. Jeg tror kanskje at jeg begynner å bli bittelitt-fan. Så lenge det ikke er for flagrete og rysjete.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 07:55   #38
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly-kåpe - nyinnkjøpt

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Den der sitter jeg og funderer på også. Den er pen.

Ellers må jeg bare kommentere alle ikke-fansene. Jeg er heller ikke fan. Men pussig nok sitter jeg med to kjoler i skapet. Jeg tror kanskje at jeg begynner å bli bittelitt-fan. Så lenge det ikke er for flagrete og rysjete.

Jeg også, jeg liker de enkle, de i silke og de som kan tas for å være noe annet enn OM. :sær:
Men foreløpig bare kåpen i mitt skap.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no