Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva passer til brunt i år?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 18:36   #21
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Mosegrønt høres fint ut. Med en heklet blomst av gullfarget garn på.

Kunne tenkt meg en sånn selv, jeg. :smisker med Obelix:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:05   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Kunne tenkt meg en sånn selv, jeg. :smisker med Obelix:


Har du sett en du kunne tenke deg er det bare å sende over oppskrift.
Eller kanskje du skal se på Jålebeinet sin først.
Hekler gjerne jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:34   #23
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.057
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Tusen takk for innspill alle sammen, og en spesiell takk for at Obelix kjeder seg på nattevakter og hekler luer til både meg og datteren min


Jeg kom på at jeg har en lue i rosa og brunt, så da utgår den fargen.
Gull - høres spennende ut. Jeg er glad i glam og bling

Skal ta meg en tur i garnbutikken i morgen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:22   #24
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Jeg stemmer for mosegrønt.

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:25   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kan hekle i flere farger jeg vettu. :kjeder meg på nattevakt:

Kan du hekle til meg og??

Jeg synes offwhite hekleluer er kjempefint, det passer flott til brunt. Mosegrønt er nok fint det også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 21:25   #26
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har du sett en du kunne tenke deg er det bare å sende over oppskrift.
Eller kanskje du skal se på Jålebeinet sin først.
Hekler gjerne jeg.

Snille Obelix. Jeg kan se på Jålebeinet sin først, jeg.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-07, 19:59   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Dere får sette dere på liste.
Den jeg hekler til Jåla er med skygge. Type capslue.
Kan informere at jeg har begynt på en i plommefarge og det var et veldig godt valg av farge.

Arken: tror ikke denne varianten blir så fin med blomst på altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 18:16   #28
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.057
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Det tikket inn en tekstmelding i dagmorges: Luen er ferdig. Viser her frem Obelixs mesterverk (vennligst ikke quote bildet). Luen er super til jakken som jeg allerede har kjøpt.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:08   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det tikket inn en tekstmelding i dagmorges: Luen er ferdig. Viser her frem Obelixs mesterverk (vennligst ikke quote bildet). Luen er super til jakken som jeg allerede har kjøpt.

Den var KUL!

Så flink Obelix er!!

Men du ville kledd offwhite også veldig godt, og det er en nydelig farge til brunt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 19:37   #30
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, orange er stilig til brunt! Og passe høstlig.



Ble veldig fin farge! Snille Obelix..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:57   #31
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Dødstøff lue. Grattis!

Jeg er forøvrig veldig glad i brune klær og klær i jordfarger men er såpass kjedelig at jeg kun bruker det inntil blått (olabukser etc), offwhite og jordfarger i andre farger.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 09:00   #32
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Du kledde den Jåla.
Den grønne er klart for henting
Mulig E kan få en jeg har lagd i barnestr. Mistenker at den blir for liten til J.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:16   #33
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.057
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Mulig E kan få en jeg har lagd i barnestr. Mistenker at den blir for liten til J.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:46   #34
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Grå er jo den store høstfargen i år

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:54   #35
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Liten avsporing, sorry: Obelix: Hvordan størrelse er det på heklenåla du bruker? Og hva slags garn? Flott arbeid!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:14   #36
Tusta
Aktiv
 
Tusta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 265
Tusta er litt kul
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Åh! Den lua var dritkul! Så flink du er Obelix!

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 13:00   #37
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.057
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Liten avsporing, sorry: Obelix: Hvordan størrelse er det på heklenåla du bruker? Og hva slags garn? Flott arbeid!

Siden jeg står for innkjøpet av dette så tillater jeg meg å svare:
heklenål nr 6, garnet er Top n`tå fra Gjestal.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 20:34   #38
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Siden jeg står for innkjøpet av dette så tillater jeg meg å svare:
heklenål nr 6, garnet er Top n`tå fra Gjestal.

Takk takk!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:34   #39
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Den var fantastisk kul, den med skygge. Men ikke helt meg, er jeg redd. Men om man kutter skyggen, og gjør lua litt lengre, slik at man kan trekke den ned over ørene, da har du meg. Noe a`la denne fasongen:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 08:14   #40
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.057
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva passer til brunt i år?

Lekker og et fantastisk sjal. Men jeg har en slik en

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no