Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fortell meg om fiskestenger

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-15, 23:44   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om fiskestenger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

fiskebæsj!

Hehe, det er helt normalt og egentlig ikke ekkelt. De bæsjer rett som det er, særlig når du prøver å ta sluken ut av munnen på dem. Men jeg trodde det var enkelt å vaske bort. Vel, ikke på goretexbukser.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 08:58   #22
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om fiskestenger

Møresilda og stingsilda er fine sluker til bruk både i saltvann og ferskvann. Vi har erfaring med både åpne og lukkede haspeler (sneller) og bruker åpne både til barn og voksne her. Jeg synes at de ikke floker seg så lett, og er bedre å bruke, men de krever at man får ei kortkort innføring i bruk dersom man ikke har prøvd slik før. Ei fiskeveske til kniv, sluker og denslags kan være en god investering. Ikke dyrt og så har man lett kontroll på utstyret.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no