Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Koldtbord/tapas: Bestiller man nøyaktig antall kuverter?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-17, 09:45   #21
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koldtbord/tapas: Bestiller man nøyaktig antall kuverter?

Min erfaring er at dette er i hytt og pine. Tidligere var tapasbord mer tapas, og en betydelig mindre mende mat enn koldtbord.
Nå virker det som tapas er blitt mer likt et koldtbord i mengde, men med mer utradisjonelle retter en det gammeldagse koldtbordet med røkelaks og aspik.
Jeg catrer ganske ofte, og jeg spør alltid leverandør hvor mange gram mat som er beregnet pr. pers, og hvordan de ulike rettene vektes i mengde (f. 1 kyllinglår pr. pers? 2 skiver roastbiff? osv).
En halvkilo mat pr. pers bør det være, i tillegg til brød. Er det mindre enn det bør man bestille til flere enn det antallet som kommer, spør du meg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 09:57   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koldtbord/tapas: Bestiller man nøyaktig antall kuverter?

Jeg bestilte tapas fra Delicatessen til førtiårsdagen min, og det var enorme mengder mat. Vi hadde vel to salater i tillegg, og hadde massevis av rester.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no