Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ipad 1 eller Ipad 2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 07:13   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ipad 1 eller Ipad 2?

Mannen har fått en Ipad 1 i gave. Burde han ha byttet i Ipad 2 ? Han er usikker, og vet egentlig ikke forskjellen. Han har fått versjonen med 64 GB ram med 3G.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 08:01   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Ipad 2 er lettere, tynnere, har bedre batterikapasitet og kamera. Så får han vurdere om han vil ha dette.

http://www.apple.com/no/ipad/

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:13   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Jeg har 2ern og er veldig fornøyd. Kameraet er ikke noe å skryte av, men kjekt å ha med tanke på Skype og sånn. Ellers har jeg hørt at den er raskere, men jeg har ikke prøvd den første, så jeg vet ikke hvor stor forskjell det er.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:30   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Noen som har hatt begge og kan si noe om HVOR mye raskere 2 er ? Kameraet er ikke viktig

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:39   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

2ern er lettere i vekt og tynnere. Jeg hadde byttet.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 17:03   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Kan man bruke iPad med nett der det ikke er trådløst nett, slik at man for eks setter inn sim kort?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 17:05   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Kan man bruke iPad med nett der det ikke er trådløst nett, slik at man for eks setter inn sim kort?

Hvis man har iPad med 3G så kan man det. iPad leveres både med og uten 3G, uten er litt billigere og litt lettere.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 17:14   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Jeg har iPad 1,og har testet 2. Til mitt bruk er det ikke store forsjeller. Det eneste som trekker meg til 2'ern er at man kan få opp skjermen på iPaden over på storskjerm gjennom pc eller noe sånt. Det hadde vært glimrende til undervisning.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:50   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Heisann- det var fint å høre. Vi har funnet ut at det vil koste oss 3000 å bytte til tilsvarende ipad2, så vi har landet på at vi beholder den han fikk.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har iPad 1,og har testet 2. Til mitt bruk er det ikke store forsjeller. Det eneste som trekker meg til 2'ern er at man kan få opp skjermen på iPaden over på storskjerm gjennom pc eller noe sånt. Det hadde vært glimrende til undervisning.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:55   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Det var en stiv pris! Jeg er helt sikker på at dere blir fornøyde med 1`ern. Jeg har "bare" 32 GB, og det er mer enn nok til meg. (Og jeg bruker den MYE, som hver dag nesten hele tiden.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 12:30   #11
Lightningii
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2
Lightningii har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Jeg har begge, utenom at det er kammera på den nye, så er det ingen praktisk forskjell for brukeren. Hvertfall min mening.

Lightningii er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 17:11   #12
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Jeg har iPad1 og den er i alle fall lynrask til mitt bruk. Tipper forskjellene er marginale.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 10:42   #13
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

Takk for svarene alle sammen . Mannen har tatt ibruk 1-ern og er veldig fornøyd

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 11:29   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipad 1 eller Ipad 2?

1-ern kan også kjøres på projektor, hvis man bruker Keynote eller en PDF-viewer som støtter det.

Den eneste grunnen jeg har til å ønske meg 2, er at den er kraftigere. Min 1-er kan ikke kjøre HD-versjonen av Game of Thrones som vi nå lastet ned.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no