Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 21:34   #1
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

*Vi har fått noen avbestillinger, så vi har 2 ledige plasser dersom noen vil hive seg på i siste liten!*

Hear ye, hear ye! Come on people, gather round!

Juste og Heiko inviterer til musikkquiz på Ellingsrud LØRDAG 25 OKTOBER. Alle musikkinteresserte og festglade mennesker er invitert. Følgende gjelder for kvelden:

  • Maks antall deltakere 15-18 stk.
  • Det blir delt inn i tre lag.
  • Juste er quizführer og hans ord er lov
  • Mesteparten av quizen vil inneholde coverlåter. Det gjelder da og kjenne igjen låten, hvem som fremfører og hvem som hadde låten originalt. I tillegg vil det være bonusspørsmål til hver låt som kan ha noe med låten og gjøre eller kanskje ikke. Det vil også komme overraskelsesspørsmål.
  • Vanskelighetsgraden blir ikke veldig høy. Det er ikke noe mål at lagene skal kunne svar på alle spørsmålene, men alle bør klare en del poeng
  • Nevnte vi at quizführers ord er lov?
Vi satser på og starte i 18-tiden en lørdag. Quizen vil nok ta 4-6 timer avhengig av hvor morsomt vi har det. Quizen blir avholdt på Ellingsrud. Det går både bane og nattbuss herfra avhenging av hvor moro det blir, men quizen skal være ferdig slik at man rekker siste T-bane inn til byen. Det vil bli pauser i quizen til fraternisering og spionering mellom lagene. Vinneren vil få en gjev premie og skryterett på FP til neste quiz.

Så, hvem er interessert. Vi legger som sagt dato ut rimelig snart, men dette er kun for å måle interessen. Dersom dette blir en suksess vil vi gjerne gjøre dette til en FP-tradisjon

Dette er kun for moro, og det blir ikke mer prestisje i det enn man legger i det selv....

Påmeldinger blir lagt inn her fortløpende:
*Forbrukekverulant
*Camomilla
*Cascaye
*Martis
*Hobbes
*Koma
*LaLuna
*Jålebeinet
*Arken
*Skytte
*Lizzie
*Tjorven75
*Skilpadda
*Schnuppa
*Honeybunny
*Mams


Sist redigert av Juste : 23-10-08 kl 12:50. Årsak: Lagt til dato.
Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:37   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Trenger dere en Taus Birgitte som serverer peanøtter?

  Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:37   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Ja! Ja!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:37   #4
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquz og moro!

Woooho!!!

Jeg suger på musikkquiz, men blir gjerne med.
Og jeg kan forøvrig bare hver 3.helg (50% alenemamma).
Bra tiltak!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:39   #5
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Dette hørtes veldig moro ut. Mon tro om man skulle våge seg på noe slikt...?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:40   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Alt skjer i Oslo.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:40   #7
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Hvis Hobbes tørr, så tørr jeg også.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:41   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Hvis Martis tørr, tørr jeg også!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:45   #9
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hvis Hobbes tørr, så tørr jeg også.

Skal vi tørre sammen? Så er det ihvertfall noen jeg kan snakke med, som jeg vet ikke er skumle...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:46   #10
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Høres moro ut

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:46   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.093
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Kanskje jeg tørr også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:48   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Skal vi tørre sammen? Så er det ihvertfall noen jeg kan snakke med, som jeg vet ikke er skumle...

Jeg er jo sjempeskummel, husker du ikke?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:54   #13
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Det kunne jeg tenke meg å trørre og.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:55   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:56   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.886
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

O ja. Jeg er veldig god på 1987.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:03   #16
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Hvis det er den spesifiserte lørdagen jeg er i byen har jeg veldig forskrekkelig kjempelyst å være med.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:04   #17
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Har påmeldinga begynt? Jeg melder meg på hvis det er en lørdag jeg har barnevakt eller ikke har barn!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:10   #18
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Det kunne jeg tenke meg å trørre og.

Hvis både Føniks og Martis tør, så kommer jeg så sant vi ikke har planer. (Det er diverse 40-årslag og navnefester fremover)

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:11   #19
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Tror ikke påmeldinga har begynt. Vi må bare få spikret en dato i nær fremtid, og så får vi se hvor mange som kan komme da. Dette kan bli morro!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:15   #20
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Å, det høres gøy ut! Og hvis Martis tør, så tør jeg. Jeg syns ikke Martis er skummel.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no