Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund eller ikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 19:36   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hund eller ikke?

1. Hvor mye drit blir det i huset av en liten dvergschnauzer? Hvis vi tørker av den i gangen, vil det likevel bli mye skitt fra labbene, og må vi regne med mye sikkel og generelt møkk, eller kan det gå overraskende bra?

2. Er det idioti å skaffe seg (korthåret) hund (ja, jeg vet at pelslengden ikke er avgjørende for allergi) når man er veldig allergisk mot katt og pollen? Er det å be om bråk? Det er en av oss voksne det er snakk om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:15   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.545
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Vi har korthåret hund, og merker lite til "skitt og møkk" i huset, men den er av en annen rase, så jeg vet ikke om den du tenker på vil bedrive mer "sikkel og generell møkk".

Det vi merker er noe mer SAND i huset da, men med en treåring som har med seg halve sandkassa hjem fra barnehagen for tiden, så utgjør ikke hunden en sååå stor forskjell...

Også er nevnte treåring allergisk mot katt og pollen... og har vel muligens astma... og legene mener jo derfor at det ikke er helt ideelt med hund, men siden han ikke er allergisk mot hund konkluderte barnelegen med at vi kan jo beholde denne hunden (inntil det motsatte er bevist, i form av plager for ham eller søstra), men at den ikke akkurat trenger sove i sengen hans (nei, den sover i stua, og er somregel ikke i den etasjen vi sover i det hele tatt) og at vi ikke skal skaffe en ny når denne er død. (Omplassering hadde nok vært enda bedre, men denne kan ikke omplasseres, det er her eller avliving, grunnet hundens diagnose. Om det ikke finnes noen som har veeeeeldig lyst på akkurat denne hunden, og har råd til medisinene hennes. Og altså ikke heller velger en annen, frisk, hund.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:24   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Uavhengig av rase, størrelse på hunden, pelslengde, så har jeg enda ikke vært hos hundeeiere der man ikke kan merke at det bor en hund. Det lukter, det er potespor på gulvet, det er hår, det er halvtygde hundeleker, osv, osv. Samme hvor nøye eierne er, så er man jo ikke i tvil om at det pågår et hundehold på stedet. Jeg tror ikke det er til å unngå. Spørsmålet blir om man synes fordelene veier opp for ulempene.

Jeg tror neppe det er et sjakktrekk å skaffe seg hund i nevnte situasjon, men det trenger jo ikke å gå ille heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:27   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Uavhengig av rase, størrelse på hunden, pelslengde, så har jeg enda ikke vært hos hundeeiere der man ikke kan merke at det bor en hund. Det lukter, det er potespor på gulvet, det er hår, det er halvtygde hundeleker, osv, osv. Samme hvor nøye eierne er, så er man jo ikke i tvil om at det pågår et hundehold på stedet. Jeg tror ikke det er til å unngå. Spørsmålet blir om man synes fordelene veier opp for ulempene.

Hm. Du har et poeng, og det er ikke vitkig for oss å unngå lukt, men jeg vil ikke ha hårballer overalt heller. Jeg er ganske nøye det, og det er jo en ulempe, sikkert, men på den andre siden kan det jo være at det ikke blir så skittent hjemme da. Jeg vet ikke.

Jeg har vært hjemme hos hundeeiere der det ser grisete ut, og jeg har vært hjemme hos folk hvor jeg ikke merker at det bor hund, men jeg aner ikke hvordan det ville blitt hos oss. Jeg fikser ikke hår overalt, det gjør jeg ikke. Men trenger det bli det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:28   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Nei, det trenger ikke bli det. Men jeg tror det må gjøres en grundig innsats for å unngå det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:28   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, det trenger ikke bli det. Men jeg tror det må gjøres en grundig innsats for å unngå det.

Ja, det vet jeg ikke om jeg gidder. Må revurdere det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:29   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Jeg er oppvokst med hund, som ikke røytet.
Det var aldri noe møkk og skit hjemme hos oss etter den, var det møkkavær
så tok vi den rett i dusjen og dusjet bort sand og skitt og tørket den med et håndkle eller hårføner.
Tror heller det vil være mer hår rundt omkring.
Broren min og jeg er veldig allergisk mot katt og han har også veldig sterk
pollenallergi,det var ikke noe problem med hund for oss.
Vår hund var en Bichon Frisè som skal være allergivennlig,
men broren min har nå en engelsk setter og reagerer ikke noen ting på den heller.


Hjemmet vårt bar ikke preg av at det bodde en hund der.
Har flere venninner med hunder som røyter, vet ikke om det har noe å si?
Der ligger det hår over alt og det lukter hund hjemme hos dem og av dem når vi er ute,
det er en grunn til at jeg ikke vil ha stor røytende hund.
Foreldrene mine har en blanding av Coton de Tuléar og Bichon Havanais og det lukter ikke hund i det heletatt,
det er en hund som ikke røyter


Sist redigert av Guttemammis : 17-09-11 kl 20:37.
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:31   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

En dvergshnauzer røyter jo ikke så du slipper hundehår overalt. Men gress, kvister, gjørme osv fester seg veldig lett i pels og på labber. Vi er nøye på å tørka av hunden på beina og har alltid en håndduk liggende klar, men likevel drar han med seg rusk inn i huset.
Når det gjelder allergi så er nær slekt hyperallergisk, de reagerer ikke nevneverdig på dvergschnauzer. Men det forutsetter at de er veldig nøye med håndvask etter å ha tatt på hunden.

Takk!

Jeg har lite lyst til å trigge allergien min ytterligere, men det er på den andre siden enorme fordeler ved å skaffe oss hund, så jeg synes dette er en veldig vanskelig avgjørelse.

Jeg vasker hendene ofte, men jeg vil jo kose med hunden dersom vi får en.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:31   #9
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Dvergschnauzere røyter ikke, så hårballer blir det evt bare når dere bedriver pelsstell. Vil anbefale å sette bort det periodiske pelsstellet, og da det daglige utendørs så sant det er mulig. De drar med seg endel sand og skit inn når det er vått ute, det setter seg i pelsen på bena, under magen og i skjegget. Da bør de dusjes for ikke å skitne til hele huset.

Men dvergschnauzere er jo de vakreste og skjønneste hundene i verden. Helt objektivt sett, så klart.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:33   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Dvergschnauzere røyter ikke, så hårballer blir det evt bare når dere bedriver pelsstell. Vil anbefale å sette bort det periodiske pelsstellet, og da det daglige utendørs så sant det er mulig. De drar med seg endel sand og skit inn når det er vått ute, det setter seg i pelsen på bena, under magen og i skjegget. Da bør de dusjes for ikke å skitne til hele huset.

Men dvergschnauzere er jo de vakreste og skjønneste hundene i verden. Helt objektivt sett, så klart.

Vil du vurdere det som "mye arbeid"? Vi kan ikke ha enormt med ekstraarbeid av helsemessige årsaker, men jeg vet jo at det blir litt mer arbeid. Turer regner jeg ikke med da, det er bare en fordel for oss. Men masse ekstra stell og rengjøring vil belaste oss ytterligere helsemessig. Noe må vi tåle.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:33   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har vært hjemme hos hundeeiere der det ser grisete ut, og jeg har vært hjemme hos folk hvor jeg ikke merker at det bor hund, men jeg aner ikke hvordan det ville blitt hos oss. Jeg fikser ikke hår overalt, det gjør jeg ikke. Men trenger det bli det?

En schnauzer røyter vel ikke så mye?

For oss er også hår viktig. Vi vil kun ha ikke-røytende hunder i hus. Her synses det ikke at det bor hund, på gulvene altså. Men klart, du ser jo kurven, matskål, etc.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:34   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

En shnauzer røyter vel ikke så mye?

For oss er også hår viktig. Vi vil kun ha ikke-røytende hunder i hus. Her synses det ikke at det bor hund, på gulvene altså. Men klart, du ser jo kurven, matskål, etc.

En schnauzer røyter nok ikke så mye, nei. Jeg tenker mer på søle, flekker og sikkel. Jeg har ikke peiling på hvor mye det vil bli av sånt. Og mange hunder er veldig "fettete" i pelsen, slik at man blir fettete i hendene når man klapper. Er schnauzerne verre enn andre hunder på det området?

Leker, kurv og matskål må vi jo ha.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:36   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, det trenger ikke bli det. Men jeg tror det må gjøres en grundig innsats for å unngå det.

Hvorfor det? Det er ikke alle hunder som er møkkete, røytende beist altså... Støvsugingen jeg gjør er pga barna, ikke hundene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:39   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Vi støvsuger pr i dag en gang i uka skikkelig, og ellers annenhver eller tredjehver dag etter behov, litt mer overfladisk. Har parkett på alle golv, men et hvitt og dyrt flossteppe i ull under stuebordet.... Jeg er litt redd for det, men vi kan jo ikke basere et hundehold ut fra et teppe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:39   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Det er ikke til å unnga at det blir søl altså. Hver gang den drikker vann så vil det dryppe vann fra skjegget. Hvis man setter bort det periodiske pelsstellet så er det ikke så mye stell som kreves, men det merkes altså. Sambo kammet hunden lenge etter en lang tur i myrterreng. Pelsen floker seg og hunden må børstes daglig.

En schnauzer?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:40   #16
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Ang. fett, det vet jeg ikke. Men ved regelmessig stell/dusj tror jeg det går bra. Det bor to i området her, har ikke merket jeg har blitt fettete av de.
Det er kun en periode i året det eventuelt kan bli sølete. Selv hat vi bare raser som ikke går i sølepytter, så vi ser sjelden potemerker her (og vårt gulv er håpløst!!).

Men du, hvorfor en schauzer? En whippet passer deg. De har lite pels, lite røyting og er superrenslige. Regner det så gidder de ikke gå ut.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:40   #17
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

En schnauzer?

Ja!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:41   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Men du, hvorfor en schauzer? En whippet passer deg. De har lite pels, lite røyting og er superrenslige. Regner det så gidder de ikke gå ut.

Fortell mer!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:42   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Googlet. Det var en ganske stor hund... Jeg synes de er litt.. eh.. spesielle, liksom, når de er så tynne. Men man velger vel ikke hund ut fra utseendet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:43   #20
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Vi har også snakket om Whippet, liker det litt spesielle og elegante utseende.
Mannen min forelsket seg i ett par da han jobbet som snekker hjemme hos noen

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no