Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hundenavn

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 14:08   #41
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hundenavn

Bestemor hadde en hund som het Daisy. Synes det var litt kult, og ganske uvanlig.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 14:20   #42
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundenavn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Forslagene fra heimen er:

- Saga


Verdens fineste Saga-hund døde i februar (snufs). Hun ble 10 1/2 år gammel. Flott navn, anbefales!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 01-10-07 kl 14:27.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 14:28   #43
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundenavn

Måtte bare legge ved et bilde av henne... - Saga, altså

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 22-10-09 kl 23:16.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 14:35   #44
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hundenavn

Hvis jeg får en hann-hund en vakker dag, så skal han hete Gleffs.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 15:09   #45
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundenavn

Vår hund het Karena

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 18:45   #46
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundenavn

Vi skal ha en Alpinsk Dachsbracke - sjelden rase. De er som en dachs med lengre ben og litt mer normale proposjoner.

Tusen takk for alle innspill - veldig bra! Har fått mange nye idéer nå!

Her er valpene:

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 18:46   #47
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hundenavn

Ingen som har foreslått Bella? Da gjør jeg det.

Jeg er forøvrig ingen tilhenger av å bruke menneskenavn på dyr. Har vært borti hunder med navn som Stian og Bjarne - forsåvidt morsomt nok det, men leit for Stian og Bjarne, som har hundenavn

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 18:46   #48
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundenavn

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Vår hund het Karena

Fint navn, men ikke helt sikker på at min venninne Karina blir overbegeistret?

Slik ser de ut som voksne, dette er pappaen:

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 18:47   #49
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundenavn

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Måtte bare legge ved et bilde av henne... - Saga, altså

Nydelig og elegant hund! Jeg elsker navnet Saga! (Selv om noen bøller og sier Saga solreiser).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:36   #50
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundenavn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nydelig og elegant hund! Jeg elsker navnet Saga! (Selv om noen bøller og sier Saga solreiser).

Det var en nydelig hundetype. Har aldri sett den før.
Saga funker bra til mye: motor-saga, for eksempel

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:52   #51
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hundenavn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi skal ha en Alpinsk Dachsbracke - sjelden rase. De er som en dachs med lengre ben og litt mer normale proposjoner.

Tusen takk for alle innspill - veldig bra! Har fått mange nye idéer nå!

Her er valpene:

De var da utrolig nydelige
Pappaen var flott! Heldige dere som skal ha hund :misunnelig:

  Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 19:58   #52
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundenavn

Gleder meg veldig og er spent på hvordan det blir!
Dette er en jakthund og veldig familiekjær. Det er få av den i Norge, de som eier valpene var i Tyskland og parret tispa si. De er mye mer vanlige i Tyskland og Østerrike.

De kommer også i to sorter, hjorterød som disse og de typiske rottweiler-fargene. Mammaen er slik.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 20:22   #53
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hundenavn

Hva med Luca?! Det er både passe søtt og tøft på en gang synes jeg.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 00:46   #54
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundenavn

En dachstispe må hete Dronning Elisabeth VII!
Daglig kallenavn: Scarlett!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:12   #55
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hundenavn

Jippi er også et fint tispenavn. Blir vaffal veldig glad når man roper på hunden sin

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:35   #56
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hundenavn

Naboene vegg ivegg med oss hadde en hund som het Sorry Utrolig navn pøå en hund, spør du meg...
Den tok de nok ikke så godt vare på heller - eller så var den ikke helt god. Det endte ihvertfall med at de avlivet den. Stakkars...

  Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:02   #57
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hundenavn

Jeg har forresten en venninne som har to hunder ved navn Soya - og Ting...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:16   #58
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hundenavn

Hva med PUS? *artig-per*

Nydelig hund! En jakthund bør ha et litt "tøfft" navn, synes jeg. Ikke sånn Nusse og Sussi...

Hva med noe "norrønt"... type Embla, Frøya, Eira.. eller Tiril, Ylva eller Rikke?

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 23:24   #59
ack
HATER Bergen by
 
ack sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 211
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hundenavn

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Ingen som har foreslått Bella? Da gjør jeg det.

Jeg er forøvrig ingen tilhenger av å bruke menneskenavn på dyr. Har vært borti hunder med navn som Stian og Bjarne - forsåvidt morsomt nok det, men leit for Stian og Bjarne, som har hundenavn

Jeg har jo foreslått Ella.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 00:57   #60
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hundenavn

Fortell hva det blir, da!


((((((((((((((((((((Sender Jaffa-vibber!)))))))))))))))))))))))

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no