Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 21:04   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi trenger en julegavenettstedslinketråd



Jeg, for eksempel, tenker å kjøpe brorparten av julegavene på nett i år. Helst innenlands, for å slippe tolldritet.

Jeg må kjøpe til fjortiskusiner og søster, for eksempel, og de er helt umulige. For ikke å snakke om min virresøster som bare ønsker seg penger. Men i år får hun det faen meg ikke.

Jeg kan jo begynne.

I dag har jeg bestilt 3 stk barnebildeskrytekalendre på www.fotoknudsen.no
Det kom på ca 600 kr for alle tre. De skal til mormor, oldeforeldre og virresøster som bor i Trondhjem og vi ser sjelden.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:07   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

God idè! Jeg tenker å få laget en sånn fotobok som feks man kan lage/kjøpe gjennom Elkjøp.

Ellers høres det ut som du har en strålende giverglede Sitron .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:10   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Jeg er alltid ute i GOD tid og ber om ønskelister. Jeg får det aldri. Jeg blir sur. Jeg liker å vite i hvilken gate folk ønsker seg ting.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:11   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Jeg og mannen ønsker oss gavekort på www.komplett.no

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:12   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er alltid ute i GOD tid og ber om ønskelister. Jeg får det aldri. Jeg blir sur. Jeg liker å vite i hvilken gate folk ønsker seg ting.

Helt enig.
Jeg har heldigvis fått en god del ideer fra min søster om hva de kan tenke seg.


Vi burde egentlig også hatt en tråd med tips til gaver tilpasset alder. Feks: julegavetips 2-3 år , - osv..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:15   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

www.alveslottet.no

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:28   #7
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Hvor var det man kunne "kjøpe ei geit"?? Tror noe a la dette er perfekt for flere i familien i år.....

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:29   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Jeg liker også ønskelister og å være ute i god tid

Har begynt.

Min mor skal få bøker, tror jeg skal begynne med Jo Næsbø seren, hun har ytret øsnke om å lese den.Da kan jeg fortsette å kjøpe bøker i bursdagsgaver etc

Har også kjøpt denne jakken til moren min hos Ellos




Mine fjortisnieser skal få gavekort på BikBok,det ønsker de seg så de kan handle på romjulssalg
Har kjøpt et par strømper til de hver hos BikBok,så det blir en pakke

Ellers skal jeg bestille en Quikcksilver hettejakke til en fjortisnevø på www.nok200.com
Genialt nettsted,norsk men holder til i USA
returer skjer til adr i Norge og man slipper toll pga verdien ligger alltid under 200,- (derav navnet)

Nest eldste datter på 18 ønsker seg ABERCROMBIE boblejakke


Skal kjøpe den hos http://www.giga-import.no/

Eldste datter ønsker seg strykejern
Skal kjøpe "hus-ting" til henne

storebror aner jeg ikke, ikke Oliver heller
Det kommer vel ideer etterhvert



Vi voksne (min søster-svigerinne og min kjære og jeg skal ikke kjøpe gaver til hverandre i år
Blir så altfor mange gaver

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:30   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hvor var det man kunne "kjøpe ei geit"?? Tror noe a la dette er perfekt for flere i familien i år.....

http://www.kirkensnodhjelp.no/

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:35   #10
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

http://www.kirkensnodhjelp.no/


Takk

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:57   #11
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Gavekort på Itunes er en gave min nevø var veldig fornøyd med. Jeg var en KUL tante sa han.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:10   #12
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Jeg anbefaler følgende: http://www.gadgets.no/

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:13   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Vi har en slik tråd allerede;

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:16   #14
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hvor var det man kunne "kjøpe ei geit"?? Tror noe a la dette er perfekt for flere i familien i år.....

Da må det være bedre å gi beskjed om at man vil kutte ut gavene, så kan du heller gi det du ønsker til veldedighet. Jeg er for veldedighet, men syns det er en merkelig måte å gi på. Bedre å sette punktum for gaver enn å gjøre sånn (såsant det ikke er avtalt med mottaker på forhånd).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:19   #15
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Da må det være bedre å gi beskjed om at man vil kutte ut gavene, så kan du heller gi det du ønsker til veldedighet. Jeg er for veldedighet, men syns det er en merkelig måte å gi på. Bedre å sette punktum for gaver enn å gjøre sånn (såsant det ikke er avtalt med mottaker på forhånd).

Pøh! Familien min syns det var skikkelig kult å få geiter og kyllinger i fjor!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:36   #16
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Da må det være bedre å gi beskjed om at man vil kutte ut gavene, så kan du heller gi det du ønsker til veldedighet. Jeg er for veldedighet, men syns det er en merkelig måte å gi på. Bedre å sette punktum for gaver enn å gjøre sånn (såsant det ikke er avtalt med mottaker på forhånd).

Hvorfor det?

Synes det er fint jeg, langt bedre å få noen kyllinger eller en geit tøys og fjas.

Litt anderledes kanskje, men når faren min døde fikk vi flere lignende oppmerksomheter. Trær plantet i utsatte områder osv. Kjempeflott synes jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:52   #17
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Vi trenger et juleforum!

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:51   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Da må det være bedre å gi beskjed om at man vil kutte ut gavene, så kan du heller gi det du ønsker til veldedighet. Jeg er for veldedighet, men syns det er en merkelig måte å gi på. Bedre å sette punktum for gaver enn å gjøre sånn (såsant det ikke er avtalt med mottaker på forhånd).

Fullstendig uenig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 15:48   #19
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

www.enklereliv.no har mykje praktiske dippeduttar, både til dei som har ulike plager, og for oss andre som tykjer det er lurt med stålsåper for å fjerne lukt frå hendene og magnetiske bordskånarar som heng fast i panna. Og masse, masse anna. Dei leverte på (nesten) null tid, forresten.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:08   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger en julegavenettstedslinketråd

Til de som har alt og ikke blir glad for en geit:
www.elefun.no

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no