Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Beat for beat" i kveld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 21:37   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det er ikke rart om ryktene begynner å gå om en graviditet etter dette antrekket.Det må da være stylister tigjengelig?

Men det kan jo hende hun ER gravid? Jeg trodde hun var single, men nå googlet jeg og fant ut at hun er samboer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 21:40   #42
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Stephen Hansen er artistenes kokos.

Blir brukt til det meste, men ingen vet om de egentlig liker det?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 21:42   #43
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Blir brukt til det meste, men ingen vet om de egentlig liker det?

Noe sånt. Og de kommer i ekkel innpakning.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 22:11   #44
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvem i all verden er han derre gørrekle fyren som har fjeset fullt av botox og ser ut som en dårlig balsamert utgave av Mao?

Hehehhe... Noe ala det tenkte jeg og hehe.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 23:06   #45
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Honeybunny har vært her i kveld og konstatert at jeg er klar for musikkquiz i oktober.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 00:02   #46
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Jeg kjenner jeg begynner å bli drittlei hele BfB.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 00:28   #47
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Stephen Hansen hadde virkelig en nydelig stemme.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 00:32   #48
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Det er noe med disse musical-sangerne...-jeg får nesten spytak...
Gøran Fristorp liker jeg, men jeg synes ikke han kom noe særlig til sin rett i kveld..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 08:16   #49
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.



Stephen Brandt Hansen. Han ER flink til å synge da, samme hvordan han ser ut. Har hørt ham live flere ganger. Har veldig sans for stemmen hans.

Er det bare jeg som synes han har tilgjort stemme?

Noen som husker "Heidi" som gikk på barnetv for mange herrens år siden? - Vel, det var jo en serie fra østerike eller noe sånn og fortellerstemmen oversatte jo alle rollene.

Stephen Brandt Hansen høres litt ut som fortellerstemmen når han skulle være bestemora (hun som var blind) Hææææjdi - kåmme ti' beeestemor.

Forøvrig ser jeg ikke beat for beat altså. DER går grensa for å underholdes lett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 10:27   #50
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Beat for beat" i kveld

Genial beskrivelse !!!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det bare jeg som synes han har tilgjort stemme?

Noen som husker "Heidi" som gikk på barnetv for mange herrens år siden? - Vel, det var jo en serie fra østerike eller noe sånn og fortellerstemmen oversatte jo alle rollene.

Stephen Brandt Hansen høres litt ut som fortellerstemmen når han skulle være bestemora (hun som var blind) Hææææjdi - kåmme ti' beeestemor.

.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no