Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor kjøpe gravidsmykke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 15:07   #1
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Hvor kjøpe gravidsmykke

Jeg er på jakt etter et pent gravidsmykke eller bola (er det det noen av de kalles?).
Noen som har linker til sider hvor de har slike? Eller tips på vanlige butikker.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:13   #2
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

http://www.alveslottet.no/prodlist.php?id=348

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:17   #3
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Hjertelig takk!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 16:20   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Mener jeg har sett det på Babyshop også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:12   #5
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Babyshop skal jeg sjekke på alleredan etterpå. Bor ikke så langt unna. Takk for tips Skytte!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:18   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Forøvrig har jeg ett du kan få kjøpe om du vil...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:21   #7
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Takk Bauche, men jeg skal gi det som gave, og da er det vel koseligst å få et nytt? Eller? Hvilken farge har du?

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 17:22   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Jo, det er jo mest koselig, kanskje. Jeg har knapt nok brukt det, for jeg glemte helt at jeg hadde det...
Det jeg har er i burgunder.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 23:11   #9
Godemine
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 11
Godemine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Jeg har ofte tenkt på disse smykkene, de er jo veldig søte, men kan det hende at babyen blir stressa av dem? Tenk å ha sånn kling i ørene hele dagen da?

Godemine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 08:58   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe Gravidsmykke

Opprinnelig lagt inn av Godemine, her.

Jeg har ofte tenkt på disse smykkene, de er jo veldig søte, men kan det hende at babyen blir stressa av dem? Tenk å ha sånn kling i ørene hele dagen da?

Tviler på at lyden er stressende. Tanken er jo at barnet skal kjenne igjen lyden fra inni magen når de kommer ut. Det er jo en veldig stille lyd - lite hørbar.

Jeg har brukt den som ammesmykke i perioder. Lillebror liker det veldig godt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 09:19   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe gravidsmykke

Uff, jeg må si det slik at hvis jeg hadde fått noe slikt hadde det gått rake veien i en skuff.
Tenker ku bjelle med en gang. Uansett hvor "behagelig" lyd det er, så ville jeg ikke hatt noe slikt på meg, eller utsatt barnet for det konstant.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:56   #12
Eggedamen
Nybegynner
 
Eggedamen sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: I en skoeske..
Innlegg: 4
Eggedamen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor kjøpe gravidsmykke

Jeg kjøpte bola på mammaogmeg.no (eller var det .com?) da jeg var gravid - men brukte den aldri. Rundt halsen ble det bare meningsløst (var i veien), og rundt magen (som jeg hadde tenkt på forhånd) fikk jeg ikke til å feste det. Så nå gjør den nytte som et minne, da, og venter på å bli vognpynt for en eventuell nestemann.

__________________
Gutt '06
Eggedamen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:32   #13
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe gravidsmykke

Jeg har kjøpt ett hos Alexi nå, gave til eldste datteren min. Jeg skal bli mormor for første gang.

http://www.alexi.no/product_info.php?products_id=4367

Jeg er fornøyd med smykket og rask levering.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no