Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lush.com

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 11:40   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lush.com

Svigerinnen min ønsket seg produkter fra lush.com, som er håndlaget av naturlige, delvis økologiske råvarer, og med minst mulig emballasje. Høres ut som et bra konsept. Men de produktene jeg fikk i posten (som heldigvis var etter ønskeliste) luktet så knallsterkt at jeg måtte nesten sette pakken ut i bua. Jeg ble uvel, rett og slett. Sånn er det med mange helsekost-solkremer og denslags også - det LUKTER jo alt, alt for mye? Hjelper ikke mye om det er naturlig hvis man nesten besvimer av lukten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 12:47   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lush.com

Eteriske oljer fra planter har ofte en intens lukt. Og jeg synes ikke alltid hjemmelaget og naturlig betyr miljøvennlig, mange slike produkter inneholder palmeolje som utvinnes fra regnskogen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:08   #3
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lush.com

Godt å høre at vi er flere. Jeg opplevde noe lignende sist jeg handlet på Lush, og gjorde feilen av å ha varen stående på kontoret mitt. Jeg ble dårlig av lukta, og det tok flere dager før lukten forsvant etter at jeg kvittet meg med sakene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:24   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lush.com

Sånn var det her også. Jeg måtte rett og slett flytte esken ned i kjelleren. Nå er gaven ute av huset, mottageren får vel snuse seg fram til den. Hun har ønsket seg dette, så hun vet vel hva hun går til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 20:40   #5
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lush.com

Jeg har aldri klart å være inne i en Lush-butikk mer enn noen sekunder. Det ser så fristende ut med såpene og badebombene, men lukten forhindrer meg å få handlet noe der. Kanskje like greit. Ihvertfall glad jeg slipper å jobbe i en slik butikk.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no