Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisørspørsmål!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 17:14   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Frisørspørsmål!

Jeg har naturlig lysblond hår til litt nedenfor skuldrene. Fargen er som sagt lys, men med mørkere bunn og litt nyansestriper som er naturlige. De få gangene jeg har farget håret mørkere har vært herk, fordi jeg ganske fort savner å være lys igjen, og da må jeg avfarge og bleke/farge det lyst. Håret blir dårlig av det, og en dyr prosess. Jeg tror håret mitt tar fort farge, og lysbrunt blir ganske så mørkt på meg.
Hva kan jeg bruke dersom jeg ønsker å variere farge innimellom, men ønsker å få tilbake det naturlige fort?
I tillegg har jeg veldig "fint" hår, altså veldig tynne hårstrå, og håret blir utrolig fort fett, blir til at jeg vasker det hver dag, selv om jeg i perioder prøver annenhver dag. Håret mitt har vært veldig fint under graviditet og en viss tid etter fødsel, for da er det tykkere enn vanlig (mister vel mindre hår). Det blir fort vinterdødt og slapt, og henger bare ned. Jeg bruker lite styling, utenom litt hårspray, jeg synes alt gjør at det uansett klapper sammen. Har man noen gode tips til sånn type hår? Jeg bruker frisør volumeshampoo, men aldri balsam og svært sjelden hårkur.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 12:29   #2
~froggie~
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 83
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Frisørspørsmål!

Da ville jeg heller stripet det med mørkere toner, enn å helfarge håret, siden du da fort savner igjen ditt lyse hår.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no