Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du bodylotion hver dag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 18:57   #61
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Det er temmelig sjelden. Noen ganger er jeg veldig tørr på ryggen, og smør da en gang eller to. Men daglig??? Det er jeg altfor lat til, dessuten tror jeg ikke det er så bra.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 21:02   #62
Røsslyng
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Innlegg: 52
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Synes det er kjedelig... Gjør det når jeg må, det vil si når huden er tørr, sprekker og svir.. Oftere på enkeltområder jeg vet er utsatte.

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 21:03   #63
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Jepp, hver dag.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 12:59   #64
Torinn
Undrande
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 58
Torinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Kun etter barbering, likar det ikkje. Syns eg blir så klissete!

Torinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 13:03   #65
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Nei, nesten aldri. Hva er i de forskjellige kremene, mon tro.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 13:14   #66
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Jeg gidder ikke smøre meg så ofte jeg. Selv om jeg ser at jeg burde siden jeg har ganske tørr hud.

Jeg har en boks sheabutter fra Lòccitane som er veldig god. Og jeg har vel tro på å smøre seg med så rene produkter som mulig. Men jeg har en del produkter jeg liker som ikke er så rene ja...

Sheabutter er forøvrig et fett som er veldig likt det vi allerede har i huden, så det er nok veldig bra å bruke det i alle fall. men veldig fett da..
Jeg bruker den særlig på leggene. Og på munnen..

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 01:38   #67
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Bodybutter etter hvert bad. Helst den med hemp. *deler*

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 13:15   #68
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Hehe, nei.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 22:19   #69
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Jeg hater klissfølelsen bodylotion gir, så jeg smører helst ikke annet enn når jeg begynner å klø og huden føles som sandpapir.

Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 10:41   #70
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Nei, veldig sjelden. Har ikke tørr hud i det hele tatt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:28   #71
Laura
Aktiv
 
Laura sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 115
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Nei, lurer på om det er uker siden sist?

__________________
Når kjærligheten er forbi, kommer den - som det gode ryktet - aldri tilbake.
A.Behn
Laura er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 23:03   #72
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Ja, etter hver dusj.

Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 23:08   #73
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Min teori er at bodylotion avler tørr hud. (Annen krem også, forsåvidt.)

Jeg bruker bodylotion 1-3 ganger per uke om sommeren, og omtrentlig annenhver uke om vinteren. Bruker som oftest body butter, og det varer lenge.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 23:10   #74
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

Kun på sommeren, etter sol og bading.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 00:21   #75
Utopia
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Sverige/Oslo
Innlegg: 8
Utopia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du bodylotion hver dag?

For lat

Utopia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no