Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken øyekrem bruker du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 20:36   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Hvilken øyekrem bruker du?

Jepp...plutselig oppdaget jeg at jeg ikke klarer meg bare med Nivea lengre..he,he...
Smårynker og antydning til poser er i kommingen...
Jeg har prøvd tre merker øyekrem til nå...Shiseido, Clinique- all about eyes og Elisabeth Ardens - Prevage øyekrem... Vet sannelig ikke hvilken jeg synes fungerer best, og nå er det snart på tide med en ny en...

Hvilken øyekrem bruker du?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:37   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Jeg bruker ingen, og må innrømme at jeg har svært liten tro på denslags.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 20:41   #3
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Svare omtrent det samme som Hasselnøtt her. Bruker ingen. Tror vel på dem, men gidder ikke rett og slett.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:40   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Bruker det sjelden, men når jeg bruker det så bruker jeg en rosa øyekrem fra Body shop, husker ikke hva den heter.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:42   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Har et par sånne oppstrammende øyegeléer fra Biotherm (serum?) og en eller annen fra noe annet, men jeg kan ikke akkurat si at jeg merker forskjell. Men de er behagelige å ta på, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:44   #6
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Jeg bruker en øyekrem fra Mary Kay, og er veldig fornøyd med den.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:45   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Hvordan merker du at du er fornøyd med den?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 20:48   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har et par sånne oppstrammende øyegeléer fra Biotherm (serum?) og en eller annen fra noe annet, men jeg kan ikke akkurat si at jeg merker forskjell. Men de er behagelige å ta på, da.

Jeg har alltid lurt på hvordan slikt serum skal brukes? Brukes det alene eller i tillegg til øyekrem?

Jeg bruker for øvrig enten Total Eye Care fra Dermalogica eller en litt billigere en fra Vichy.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 22:54   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Fikk en svær tube med øye-rynkekrem av en venninne til bursdagen min i fjor. Den var visstnok veldig dyr og bra, men jeg har ikke brukt så mye av den, så nå bruker jeg den til ansiktskrem. Må visstnok brukes opp innen et år.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 01:44   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Liker clinique. Uparfymert og kurrant pris.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 11:12   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Er man rar hvis man er 35 år og ikke bruker øyekrem?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 17:13   #12
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan merker du at du er fornøyd med den?

Jeg har vært litt plaget med tørr hud i øyeområdet etter at jeg runda 30, så jeg begynte med øyekrem (en fra Cliniderm), men det resulterte i at jeg fikk sånne små "klumper" rundt omkring, så den tålte jeg nok ikke. Byttet til Mary Kay sin, og ble kvitt "klumpene". Samtidig er huden smidig og myk - og da vises ikke de fine linjene så godt. At den også inneholder noe lysreflekterende greier er nok også med på å gjøre at jeg ser våknere ut.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 23:18   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Den beste jeg har prøvd er den brune krukken fra estee lauder. Nydelig konsistens.
Bare pass på å ta det i kanten rundt øynene, ikke helt inn mot øynene da det kan gjøre poser verre

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 23:44   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Jeg har en fra Helena Rubinstein, men jeg merket ingen forskjell Jeg har hatt den i mage år da og ikke akkurat aktiv bruker.

Men jeg har lært hvordan man påfører den nå etter Mary Kay party hos ming. Jeg hadde den for nært øye tidligere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 23:52   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Mascaraen fra dagen før.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 23:53   #16
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Ingen.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 23:04   #17
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

En fra La Roche, kjøper på apoteket.

Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 00:22   #18
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Bruker ingen, men bør vel kanskje kjøpe en snart .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 11:57   #19
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Jeg er bekjennende kosmetikkfrik med en hang til salongmerker, og gjerne merker jeg må streve litt med å få tak i. I tillegg har jeg tørr, sensitiv hud, så det er ikke lett å oppfylle alle kravene. Jeg er forresten 36. I mine øyne er det beste man kan gjøre i anti-age-øyemed å (1) ikke røyke (2) få i seg tilstrekkelig med fett gjennom kosten (Omega 3), samt bruke høy solfaktor (30+) året rundt, og gjerne også antioksidanter i form av et vitamin C-produkt som brukes under kremen.

Jeg bruker ellers en mix av Babor, MD Formulations, Decleor og Dermalogica, og er veldig fornøyd. Men jeg bruker ingen spesifikk øyenkrem. I stedet tar jeg ørlite mandelolje (apotek/helsekost) under kremen på dag og kveld, og synes det fungerer mye bedre for min hud. Vanlige øyenkremer er gjerne silikonbomber, og jeg sliter i hvertfall med at silikon tørker ut huden min, selv om den føles glatt der og da.

De beste "normale" øyenkremene jeg har prøvd, er Shiseido, og gjerne Future Solution. Men jeg synes ikke den er verdt 800 kroner. Nå har jeg to; en fra Elizabeth Arden og en fra PCA Skin (salongmerke), men ingen av dem gjør noe vanvittig fra eller til for huden min.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 09-12-08 kl 11:59. Årsak: la til litt
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 12:23   #20
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken øyekrem bruker du?

Akkurat nå bruker jeg bare ansiktskremen min fra Tromborg, den har til og med tatt knekken på eksemen jeg var plaget med på øyelokket. Jeg har en øyekrem fra Comfort zone stående, men jeg synest ikke den er god nok. Kanskje jeg skulle gitt den et nytt forsøk etterhvert?

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no