Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dette er spam, ja?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-16, 19:44   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Dette er spam, ja?

Fekk denne på mail i dag. Eg har paypal-konto, men eg har ikkje aktivitet på FarmVille. Må eg gjere noko, eller er det berre å slette? Erica ville vel neppe sendt mail frå paypal via mindovermath.ca?

Var inne på min paypal-konto, og det er ingen aktivitet der. Enda.


support@intl.paypal.co.uk <erica@mindovermath.ca> Til t....@yahoo.com


I dag kl. 18.15
|#Dear Member,

|#Your 59.37 GBP payment made for the game FarmVille on Facebook Inc. is being processed.

|#Because of our geographic detector recorded this payment as being made from an unknown ip we had to put the payment on hold.

|#If you did not authorize this payment and you want to cancel, please click here: http://serviceupdatepplcustoms.dnsdo...onlinefaceppl/
|#Thank you for your understanding.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-16, 19:55   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette er spam, ja?

Spam. Paypal ville brukt navnet ditt, ikke "dear member".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no