Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Maggiprodukter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 22:52   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg boikotter ikke Nestle, men kjøper ingenting av det du nevner over her. Så veldig vanskelig og arbeidssomt kan det vel ikke være å boikotte da...

Det er det absolutt ikke.

Det verste er all den gode sjokoladen som Quality Street og After Eight. Men den har jeg jo uansett ikke godt av.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:54   #22
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er det absolutt ikke.

Det verste er all den gode sjokoladen som Quality Street og After Eight. Men den har jeg jo uansett ikke godt av.

Jeg kjøper aldri After Eight selv pga Nestle... meeeen har mamma kjøpt den så er det greit Den er så gooood.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:58   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg kjøper aldri After Eight selv pga Nestle... meeeen har mamma kjøpt den så er det greit Den er så gooood.

Pssst - det er kjempelett å lage sin egen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:00   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg boikotter ikke Nestle, men kjøper ingenting av det du nevner over her. Så veldig vanskelig og arbeidssomt kan det vel ikke være å boikotte da...

Jeg kjøper ikke annet enn av og til pasta fra Buitoni eller San Pellegrino jeg heller, men aldri i verden om jeg hadde giddet sjekke at det ikke står på "Nestlé-listen" før jeg kjøper det.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:01   #25
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Pssst - det er kjempelett å lage sin egen!

Ja, når jeg tenker etter så har Kaija og jeg laga noen sånne mint-med-sjokolade biter.. er det det du tenkte på? Hm. har du ei god oppskrift?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:03   #26
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjøper ikke annet enn av og til pasta fra Buitoni eller San Pellegrino jeg heller, men aldri i verden om jeg hadde giddet sjekke at det ikke står på "Nestlé-listen" før jeg kjøper det.

He he.. du kan tro det er festlig når jeg og kusina mi skal lage middag. Jeg boikotter det ene og hun det andre... (hun boikotter svenskevarer og de som sender fisken så langt unna før den kommer hit igjen... blandt annet)

Men det løser seg som regel..

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:05   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Ja, når jeg tenker etter så har Kaija og jeg laga noen sånne mint-med-sjokolade biter.. er det det du tenkte på? Hm. har du ei god oppskrift?

Hm, husker ikke i farten. Det er iallefall melis, eggehvite og tragant i. Ja, og så peppermyntedråper, da. Hvis du vil ha oppskriften, så minn meg på det imorgen!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:05   #28
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjøper ikke annet enn av og til pasta fra Buitoni eller San Pellegrino jeg heller, men aldri i verden om jeg hadde giddet sjekke at det ikke står på "Nestlé-listen" før jeg kjøper det.

Nei, er det ikke viktig for deg, så gidder du vel ikke. Gidder du la være å kjøpe produkter fra Israel, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:10   #29
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Si meg, unngår dere alle merkevarene som Nestlé eier??? Da har dere litt av en jobb....

Jeg unngår Nestle og synes ikke det er det minste vanskelig.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:33   #30
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Jeg unngår Nestle og synes ikke det er det minste vanskelig.

Samma her.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 00:57   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggi produkter

Wow, dere er kjempeflinke altså!

Safran: Jeg vet ikke om jeg har produkter fra Israel i skapet, men tror det vel egentlig ikke, sånn bortsett fra kanskje noen billige kjedebutikk-klær Made in Israel.... og vent litt, jo indirekte støtter jeg vel israelere her jeg bor i og med at jeg innimellom sørger for inntekter i form av varekjøp i noen av varehusene som eies av israelere her.... Forøvrig har jeg ikke i noe i mot israelere eller palestinere, og er av den oppfatning at handels-boikott rammer de uskyldige langt mer enn det rammer drittsekkene.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 08:36   #32
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Da må jeg si jeg er mektig imponert (eller kanskje ikke....). De som unngår Nestlé (pga. mme-debatten) unngår da altså:

- Maggi
- Buitoni
- Nesquik
-Nescafé
- Coffee-mate
-Smarties
-KitKat
- Friskies kattemat
-Purina katte -og hundemat
-San Pellegrino (luksuriøst mineralvann)
-Vittel (kildevann)
-Valvert (kildevann)

m.m.m.

Vel, Friskies og Purina skal jeg holde meg unna! Lover!
Men Nespresso ? Nespresso er jo et Nestlé-produkt. Og George Clooney er jo Nespressos høye beskytter. Og George Clooney støtter vi jo, både fordi han er så søt og på grunn av hans engasjement for Dafur. Og Nespresso er bare sooooooooo goooooooooood!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 08:37   #33
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Jeg lurer på om det ikke var Johnson & Johnson som var Nestlés kosmetikkselskap.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 08:50   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Jeg syns forøvrig det er en flott ting at press fra forbrukere kan være med på å få selskaper til å oppføre seg. Jeg bare gidder ikke ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 12:53   #35
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg lurer på om det ikke var Johnson & Johnson som var Nestlés kosmetikkselskap.

Nei, det stemmer ikke, men derimot eier Nestlé 25% av L'Óreal.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 13:33   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg kjøper ikke annet enn av og til pasta fra Buitoni eller San Pellegrino jeg heller, men aldri i verden om jeg hadde giddet sjekke at det ikke står på "Nestlé-listen" før jeg kjøper det.

Må rette på meg selv for joda, jeg spiser visst både Mövenpick is, Diplom is, Toffee Crisp, Oreo- cookies, Häagen Dazs is og Yoplait-yoghurt også.....

Huff så fælt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 16:44   #37
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Kan da ikke kutte ut HaagenDaz, Pellegrino, Oreos eller Nespresso. No way. Verden blir ikke et bedre sted om jeg går inn i en gastronomisk depresjon.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:41   #38
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maggi produkter

Det går helt fint.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 19:52   #39
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Må rette på meg selv for joda, jeg spiser visst både Mövenpick is, Diplom is, Toffee Crisp, Oreo- cookies, Häagen Dazs is og Yoplait-yoghurt også.....

Huff så fælt.

Hæ? Hvor stort er eierskapet her da? :diplom-is-fan:

OK. Hvis det du sier er riktig, må vi nok boikotte Tine også:

Sitat:

Diplom-Is AS er et heleid datterselskap av TINE BA, og er markedsleder på iskremmarkedet i Norge med en markedsandel på drøye 50 prosent. Konsernet har egne datterselskaper i Danmark og Sverige, og er med dette Skandinavias største iskremprodusent. Våre produksjonsanlegg er lokalisert i Brevik, på Gjelleråsen utenfor Oslo, i Rakkestad og i Gøteborg.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:08   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Maggi produkter

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Hæ? Hvor stort er eierskapet her da? :diplom-is-fan:

OK. Hvis det du sier er riktig, må vi nok boikotte Tine også:


He,he...Ja, det var vel det jeg hadde i bakhodet litt tidligere i tråden her, at det er så mange eierforhold, joint ventures osv. i denne verden at dersom man skal boikotte et så stort selskap som Nestlé, så har man litt av en jobb....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no