Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-13, 14:21   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Vet ikke om denne havnet riktig sted nå, men den var litt vrien å plassere ...

Jeg holder altså på å bli totalt hodeløs.

11. desember bestemmer jeg og mannen oss for å bestille en stor ukeplan i pleksiglass, i julegave til oss etter å ha fått penger fra svigermor og to bestemødre på hans side til å kjøpe julegave for. Vi klikker oss inn på Ukeplan.no og bestiller i vei - det går kjapt og greit, og ikke lenge etter tikker det inn mail fra Eurofoto med bekreftelse; alt i bestillingen stemmer her.

Det går et par dager og vi får mail fra Ukeplan om at orderen er bekreftet, videre produsert og siden sendt. Her studerer jeg ikke detaljene, bare registrerer at ting går unna. For et par dager siden hentet jeg også ut tilbehøret vi bestilte til tavlen, hylle etc. - det kom raskt og i egen pakke, som opplyst i første mail.

Vel, så kommer hentemelding om neste pakke, fra Japan Photo. Ke!? Men samme det, stemmer det, så stemmer det. Henter ut pakken og skjønner med én gang at det er en feil, for pakken er altfor liten, på størrelse med et A4-ark, mens tavlen vi har bestilt er 50 x 70 cm. Pakker opp og ser at vi har mottatt to dørskilt til familien XXX. Veldig langt unna det vi bestilte, for å si det sånn.

Sjekker mail igjen og ser at de tre siste mailene fra Eurofoto i og for seg beskriver dette, 2 x doorplate ++. Så det er kanskje vår feil at vi ikke sjekket detaljene her, men det stemte jo i bestillingsbekreftelsen, så det har jeg ikke tenkt over. Men jeg blir jo dessuten helt forvirret av å skulle forholde meg til både Ukeplan, Eurofoto og Japan Photo kjenner jeg, i tillegg til at det plutselig er dukket opp to ulike bestillingsnummer. Også er jeg muggen fordi pakken nå neppe kommer frem til jul, og det helt sikkert er en familie XXX som sitter spent og venter på sine dørskilt også, som jeg ikke får returnert eller sendt riktig sted før jeg har fått tilbakemelding fra Japan Photon, jeg mener Ukeplan ...eller var det Eurofoto!??



Noen andre som har opplevd knot ved bestilling fra Ukeplan.no?

Det ordner seg helt sikkert, men det er jo en del penger som har gått ut av konto uten at vi er i mål enda og jeg hadde gledet meg sånn!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 14:25   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Både Eurofoto og Ukeplan er eid av Japan Photo Holding, men det var jo fryktelig klønete at dere måtte forholde dere til tre ulike selskapsnavn. Men jeg tror jeg ville tatt kontakt direkte kontakt med ukeplan - http://ukeplan.no/om-ukeplan/



Selv bestilte jeg fra Eurofoto og kunne hente produktene i en Japan Photo-butikk.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 14:26   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Eg har ikkje bestilt noko med ukeplan, men har bestil dørskilt og brukar ofte Eurofoto. Vi har alltid vore fornøgde. Ring dei på telefon 57 88 35 15 forklar situasjonen, så tenker eg det ordnar seg så fort som mogeleg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 14:32   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Aha! Det var jeg faktisk ikke klar over , men der har vi jo én forklaring - selv om jeg synes det er merkelig at det resulterer i mail fra to ulike selskapsnavn og ordreseddel fra det tredje. Det ble mye hummer og kanari.

Jeg har ringt Japan Photo, det som stod på ordreseddelen. Prøvde nr. til Eurofoto også, kom samme sted. Så jeg får vel bare vente på tilbakemelding. Men nå ser jeg at bestillingsnummerene er ulike også. Æ bi sprø!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 14:41   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Ring ukeplan du. De er greie de.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 15:04   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Jeg har snakket med de, jeg kom visst til samme damen uavhengig av om jeg ringte nr til JP eller Eurofoto, to nummer som er helt ulike.

Men nå ringte de altså tilbake og pakken rekker dessverre ikke frem til jul, ettersom tavlen ikke er produsert enda. Det har angivelig skjedd en manuell feil, ettersom ordre blir plassert manuelt etter bestilling og jeg og den som skulle ha dørskiltene har et noe likt fornavn. Plaster på såret er derimot produktene til halv pris. Alt i alt rask og god service, og en meget akseptabel kompensasjon.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 15:05   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Så godt å høre du fikk skikkelig kompensasjon, da.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-13, 20:35   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukeplan.no/Eurofoto/Japan Photo - forviklinger!

Dette ordnet seg veldig greit ja. Den nye forendelsen ankom faktisk Posten 10 min før stengetid på julaften, men vi rakk ikke hente før i går - dog, raskt levert okke som. Og pengene var på konto i dag. Kudos til
ukeplan, ikke minst er ukeplanen knallfin! Gleder oss til å ta den i bruk.

Nå gjenstår å returnere feilsendingen, fikk returslipp i posten i dag, så sender på mandag og håper familien XXX tilgir forsinkelsen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no