Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Billetter MGP jr

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-16, 10:17   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billetter MGP jr

Altså, jeg satt klar og refreshet siden fra 0859. I det jeg får bestilt rett etter utlegging er det ikke mulig å få 2 billetter ved siden av hverandre en gang. Hvordan er dette mulig egentlig? Er det mye som er forhåndsreservert? Jeg kjenner jeg blir sur og skeptisk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 10:18   #2
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Jeg gjorde det samme og fikk to billetter ved siden av hverandre nå kl 0859-0900. Langt bak riktignok. I fjor satt jeg også klar men fikk ikke tak i noe.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 10:21   #3
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Men ja, jeg lurer egentlig også på hvor mye som egentlig er tilgjengelig for hvermannsen. I fjor dro vi på generalprøven og det anbefaler jeg virkelig. Vi fikk sitte langt framme og showet var helt det samme med unntak av ballongene som slippes. Jeg ble veldig positivt overrasket. Vi hadde garantert dratt i år igjen om jeg ikke fikk finalebilletter.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 10:28   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Men ja, jeg lurer egentlig også på hvor mye som egentlig er tilgjengelig for hvermannsen. I fjor dro vi på generalprøven og det anbefaler jeg virkelig. Vi fikk sitte langt framme og showet var helt det samme med unntak av ballongene som slippes. Jeg ble veldig positivt overrasket. Vi hadde garantert dratt i år igjen om jeg ikke fikk finalebilletter.

Jeg vurderer det, vet du når den legges ut?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 10:38   #5
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Nei, dessverre. Finner ingenting på Ticketmaster. Det var ikke utsolgt på generalprøven i fjor da, så jeg tror ikke det er sånn pågang på de billettene.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 10:51   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg vurderer det, vet du når den legges ut?

Jeg tror de legges ut når finalen er utsolgt.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 10:53   #7
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Så any minute da

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 11:26   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Jeg trykket refresh noen ganger og fikk 4 billetter ganske langt framme. Ikke på feltet rett fram, men på skråfeltene, så tror plassene skal være ok. Har hørt om mange som har fått kjøpt, og mange som ikke har fått kjøpt, så tror nok det like mye er enorm pågang som har skylda i at mange ikke får.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 11:28   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Jeg satt også klar, og mista nettilgangen akkurat da de ble lagt ut
Fikk kjøpt billetter på telefonen, men ikke 5 som jeg skulle ha, kun 3. Det var også bare dårlige plasseringer.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 11:31   #10
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Jeg fikk på felt 212. Flere?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 11:32   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Vi fikk på 207

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 13:12   #12
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter MGP jr

I fjor la de ut de dårligste plassene først, og slapp resten et par dager senere. Utrolig irriterende for oss som fikk tak i billetter tidlig. Skal ikke dra i år, men håper det ikke er på samme viset.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 13:26   #13
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

I fjor la de ut de dårligste plassene først, og slapp resten et par dager senere. Utrolig irriterende for oss som fikk tak i billetter tidlig. Skal ikke dra i år, men håper det ikke er på samme viset.

Really? Det var dårlig gjort. :hrmf:

Si ifra hvis noen vil møtes for kaffe eller pizza eller noe først

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 13:51   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Det er fremdeles ledige billetter til generalprøven. I år er det reserverte plasser, ikke free seating, det er bra. Junior var veldig fornøyd i fjor, så vi skal på generalprøven i år også og se finalen hjemme.

Vanlig finale hadde lagt ut 5000 billetter, står det på facebooksiden.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 15:26   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg vurderer det, vet du når den legges ut?

De ble lagt ut kl 12. Jeg fikk billetter til Generalprøven på felt 005 på gulvet foran scenen. Da satt jeg klar kl 11.59 i baksetet på en bil.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 21:26   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Nå er generalprøven tom også såvidt jeg ser. Jeg fikk ikke prøvd før nå. Burde sikkert prøvd fra 09 til 0930, men hadde liksom litt annet å gjøre på jobb også. Forstår egentlig ikke hvordan folk kan rekke å få tak i på telefon når man ikke får på nett 10 sekunder over 9.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 21:53   #17
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Eg fekk på felt 115, to billettar. Skulle egentlig ha fem, men det var umulig å få til, sjølv om eg var logga inn i det salet starta. På Facebook-sidene står det at alt var utseld på eit minutt. Syke greier. Lurer på korleis dei plassane me ha fått, er.

Edit. Ser ut som om me har fått på feil side i forhold til green room. Jaja. Dyrt nok var det i alle fall

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-16, 22:15   #18
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter MGP jr

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Really? Det var dårlig gjort. :hrmf:

De hadde vist hold av for mange reserverte seter, så irriterende at de ikke ble frigitt samtidig som de la ut de første billettene.

Men ungene var kjempefornøyde med å ha vært på finalen!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no