Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Bli hekta du og

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 14:07   #181
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli hekta du og

Jeg er på 41 men ser ikke noe bilde, bare et rødt kryss. Stemmer det, eller skal det være et bilde der?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:10   #182
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli hekta du og

Jeg kom til Batch 2 og siden har jeg ikke orket mer...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:17   #183
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg er på 41 men ser ikke noe bilde, bare et rødt kryss. Stemmer det, eller skal det være et bilde der?

Skal være både bakgrunnsbilde og et bilde der. Får det heller ikke frem...

(Og det sjekker du jo lett ved å høyreklikke på siden og trykke "Vis kildekode" (går det i IE?), da får du opp adressen til bildene, så du kan prøve å gå direkte inn på dem. Men vet ikke om det blir for rotete. Fikk du hjelp av prikken min?)


Sist redigert av Silence : 05-12-06 kl 14:23.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:46   #184
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Skal være både bakgrunnsbilde og et bilde der. Får det heller ikke frem...

(Og det sjekker du jo lett ved å høyreklikke på siden og trykke "Vis kildekode" (går det i IE?), da får du opp adressen til bildene, så du kan prøve å gå direkte inn på dem. Men vet ikke om det blir for rotete. Fikk du hjelp av prikken min?)

Jepp jeg fikk hjelp. Tusen takk!
Og, nei, jeg får ikke opp "vis kildekode", håper jeg ikke trenger det senere?

Nå er jeg på fake 47.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 17:44   #185
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli hekta du og

klarte det!!


Sist redigert av Trois : 05-12-06 kl 19:09.
Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 19:05   #186
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli hekta du og

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Helt pinlig men jeg har stått fast på 12 siden i går

Det er to bilder oppå hverandre. Du må fjerne det øverste for å se hva som står på det under.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 07:33   #187
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Bli hekta du og

Kom igår over en side ,full av detaljerte spoilere, noe som fratok dette spillet sjarmen, så herved erklærer jeg meg ferdig med Weff og oppgavene hans! Merket at spillet tok all tid etter at ungene var i seng, og jeg b le bare sittende pal foran skjermen. Det samme på jobb ......

Men, jeg klarte meg til oppgave 36, og sier meg fornøyd med det!
Kos dere videre!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no