Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til å sette opp hår

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-07, 16:55   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tips til å sette opp hår

Jeg skal i bryllup neste helg, og hun som skulle hjelpe meg og sette opp håret ga beskjed i dag om at hun ikke kunne likevel. Det er vanskelig å finne en frisør som har ledig tid så tett innpå datoen, så nå funderer jeg på om jeg skal prøve meg selv, eventuelt spørre en venninne.

Jeg tenkte i utgangspunktet å ha det veldig enkelt, type svinekam eller noe sånt. Har skulderlangt hår og tung lugg. Hva slags "utstyr" trenger jeg? Må jeg rulle det først? Hva slags produkter trenger jeg? :skikkelig uerfaren:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:04   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til å sette opp hår

Her er det noe, trykk på de ulike bildene for å se teknikken.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:24   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til å sette opp hår

Svinekam er jo flott!
Da trenger du mange slike små lusespenner...Det kan være ok å rulle opp håret først...da blir det mere fylde i det...men trengs ikke. Det som er lurt er å ikke ha helt nyvasket hår...gjerne vasket dagen før...

På bildet "Mimosa" i linken til Benzo ser du fremgangsmåten. Det er ikke vanskelig, men lurt å øve noen ganger først

Lykke til!

Ps: husk å spikre håret med hårspray etterpå!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:08   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til å sette opp hår

Hvis du har glatt hår er det lurt å bruke en saltvannsspray i før du begynner å sette opp, da blir det litt tråere, og sitter bedre.

Masse lus, ikke vanlige spenner, men de som ser ut som u-er, og spray til å spikre til slutt.

Øv deg et par ganger før helgen, så sitter teknikken, i stedetfor å rulle opp, kan du tuppere, da sitter det gjerne godt, og du får masse volum.

På Accessorize har de masse fin hårpynt du kan pynte svinekammen med, perler og andre søte ting. Ta deg en titt her.

Lykke til!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 13:05   #5
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til å sette opp hår

Jeg vet ikke om det er et bra tips for deg, men jeg pleier å passe på at håret vaskes kvelden før eller dagen før slik at det ikke blir så fryktelig glatt. Jeg tar skum i håret i tillegg for å få mer "trått" hår. Det er også veldig viktig å ha spray i huset, hvis du ikke bruker det så ofte kan du kjøpe en liten flaske du kan ta med i veska i tilfelle nødvendige reparasjoner selve dagen.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no