Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 21:23   #21
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Ja, men så går jeg til en fast frisør så det blir aldri særlig vågalt.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:10   #22
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jepp! Det er frisørsalong drevet av elever og lærlinger der jeg jobber, og under kyndig veiledning fra lærerne blir det alltid veldig bra. Billig er det også, 100 for klipp og 180 for bleiking/farging. Disse elevene trenger all den trening de kan få for å bli gode frisører, så jeg anbefaler alle på det varmeste å ta kontakt med sine nærmeste videregående skoler med frisørlinje.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:32   #23
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Det hender, og den aller første gangen jeg gjorde det ble forandringen så drastisk at min man kjørte forbi meg på gaten uten å kjenne meg igen. Jeg gikk fra relativt langt rødblondt hår med antydning til permanentrester til kortkortkort og mørk mahogny/kastanje-ettellerannet. Men jeg ble kjempefin og var meget fornøyd.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 23:35   #24
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Når jeg klipper meg i Norge gir jeg frisøren litt friere tøyler enn jeg gjør over here. Jeg går bare til frisører som jeg vet jeg blir fornøyd hos uansett, så jeg bare sier litt om ca. hvor langt jeg vil ha det, og ca. hva slags stil. Her borte må jeg gi helt nøyaktige instrukser, ellers blir jeg garantert seende ut som en 50 år gammel american housewife. To meter høy bob.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:54   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jeg har rett og slett frisørskrekk, så jeg lar de aldri få frie tøyler, hvis jeg i det hele tatt tør å sette meg i en frisørstol...er altfor lenge siden nå....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:56   #26
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Er du gal.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:58   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Nei og nei og atter nei! Gi frisøren frie tøyler?!?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:01   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Ja, det gjør jeg gjerne. Det er ikke så ofte de kommer på noe særlig sjokkerende, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:04   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Overhodet ikke. Jeg er kjempestreng. Og veldig kjedelig. Frisører hater meg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:08   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Overhodet ikke. Jeg er kjempestreng. Og veldig kjedelig. Frisører hater meg.


Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:10   #31
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Nei, er du gal!

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 15:43   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jepp. Nå er det ikke så mye hår igjen, men de får ofte lov til å leke litt. Jeg har ett mantra: "Jeg skal IKKE! IKKE! IKKE! se ut som en kjerring."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 16:15   #33
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jeg er gørr kjedelig og har hatt samme frisyre i flere år... Stusser det stort sett, og klipper det opp litt, men tør egentlig ikke prøve noe nytt. Dessuten er min frisyre veldig lettstelt, trenger kun å vaske og gre. Bruker ingen styling produkter eller føner. Setter det som regel opp i en hestehale, veldig praktisk i min hektiske hverdag med små barn.

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:48   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jeg er så og si aldri hos frisøren...... Men noen frie tøyler er det ikke snakk om.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:50   #35
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Nå er det ikke så mye hår igjen, men de får ofte lov til å leke litt. Jeg har ett mantra: "Jeg skal IKKE! IKKE! IKKE! se ut som en kjerring."


Det var det jeg sa da jeg klipte meg forrige uke.
Ble mer "rocka" enn jeg var. Fornøyd!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:10   #36
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Jepp, her har frisøren frie tøyler dersom jeg går til min faste frisør. Om jeg må til noen andre, forklarer jeg bare sånn ca hva jeg har sett for meg.

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:18   #37
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Ja.
Men jeg har ei venninne som er frisør og stylist, og hun ser hva som passer meg, og kjenner meg så godt at hun kan få frie tøyler. Jeg er alltid like fornøyd, og klipper meg aldri hos noen andre.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:46   #38
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Nesten. Nå har vi lang historie da. Fikk Sms i dag om at en hårklipp var på tide.... Når tanlegen oppfører seg som tannlegen så må jeg vel stole like mye på ham.

Ok skravler litt mere hos frisøren da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:06   #39
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Nei, pleier ikke det, men spør gjerne om råd. Kanskje jeg skal spørre frisøren neste gang - hvis jeg ga deg helt frie tøyler, hva ville du gjort da? Eneste er at jeg har spart håret så lenge....

Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:34   #40
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lar dere frisøren få frie tøyler?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

NEI!

De får komme med tips, men JEG skal ha siste ord i saken, enten det gjelder farge eller klipp. Har brent meg på de frie tøylene et par ganger, og er skikkelig skeptisk.


Aldri mer frie tøyler her i gården.

Kommer ikke til å bruke noen av frisørene i byen ever again.
Har pløyd igjennom samtlige og ingen skjønner hva jeg vil ha, inntil jeg fant min reddende engel.

Neste uke kommer hun hjem til meg med sin frisør koffert og klipper meg og guttungen.
Skulle egentlig til henne, men det passet dårlig for meg.

Hun har to yrker.
Hun måtte slutte i frisøryrket pga allergier for kjemikalier..
Veldig synd, bransjen har mistet verdens beste frisør.

Hun gjør mirakler.
Jeg jobber med henne.
Nåde hun hvis hun flytter langt unna.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no