Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Brevvenner til barn

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-18, 12:19   #1
amber
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2018
Innlegg: 1
amber har et hav av muligheter foran seg
Standard

Brevvenner til barn

Jenta mi på 7 år har så lyst på brevvenner! Men dessverre registrerer jeg at det ikke er like lett å finne brevvenner nå som da jeg selv var barn,,,
Nå er det jo så mange som bruker sosiale medier/ internett, men det er altså brev på "gammelmåten" med penn og papir som gjelder for henne. Det skjønner jeg godt, for det er skikkelig koselig å finne et håndskrevet brev i postkassa
Dette er jo en fin måte å bli kjent med andre på, og å utvikle lese- og skriveferdighetene.
Noen som har tips? Eller som selv har barn som kunne tenke seg å brevveksle?

amber er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 12:22   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brevvenner til barn

Hva med å begynne med Postcrossing? Ikke akkurat det samme, men man skriver til folk fra alle verdenshjørner og får mange fine postkort.

Edit: Ser nå at hun er bare 7 og man må jo kommunisere på engelsk, så det var kanskje ikke mitt beste tips.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
brevvenner

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no