Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Apropos shoppingby - Oslo og service

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 15:01   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos shoppingby - Oslo og service

Jeg har nettopp vært i Oslo en dag på shopping og er sjokkert over hvor elendig servivce jeg møter sammenligned med her hjemme i nord. De ansatte stod i tlf og dro i tyggegummi, og sa ikke hei når jeg kom inn. Ingen spurte om jeg trengte hjelp mens jeg var i prøverommet... Jeg måtte spørre på fire ulike butikker før jeg fikk lov til å låne et toalett, enda jeg på alle stedene sa på en diskret måte at jeg hadde en liten mensenkrise. Tilslutt spurte jeg hun som jobbet på den tredje plassen hvor de ansatte gikk på do, og da svarte hun at de ikke hadde do!! As if!
Jeg gikk altså rundt med lommene fulle av gryn og møtte nesten ikke på et eneste serviceinnstilt selgermenneske. Jeg har alltid denne opplevelsen i Oslo, og syns det er rart at det skal være sånn forskjell fra egen by.
Det skal sies at det fantes noen hederlige unntak, men de var som regel voksne og i butikker der det var lite folk.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:05   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

De har nok for mange kunder å ta av i store byer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:09   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Jeg er helt enig, spesielt i endel sentrumsbutikker. På vårt lokale kjøpesenter er de veldig hyggelige, stort sett.

Vi har bodd mange år i England, og der er servicen en helt annen enn her. (Fantastisk å bare kunne trykke på en knapp i prøverommet, også henter de en annen størrelse for eksempel.)

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:19   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Jeg er enig med deg. Blir alltid utrolig overrasket over servicen og humøret jeg møter i butikkene når jeg er hjemme i nord på besøk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 17:48   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:13   #6
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Mangelen på service i Norge generelt er påfallende, synes jeg. Du skal ikke lenger enn til Danmark før opplevelsen, både når du handler og går på restaurant, er en helt annen.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:18   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Jeg får bare god service, jeg.
Men jeg merker jo forskjell på servicen etter hva jeg har på meg. Pelsjakke gir mye bedre service enn dongeri f.eks.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 18:26   #8
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Pelsjakke gir mye bedre service enn dongeri f.eks.

Trodde pels anno 2006 ikke ble sett på med spesielt blide øyne? Selv blant de blaserte. Eller kanskje spesielt blant de blaserte.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:03   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg får bare god service, jeg.
Men jeg merker jo forskjell på servicen etter hva jeg har på meg. Pelsjakke gir mye bedre service enn dongeri f.eks.

Pels? Går du i det? :jakter på debatt:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:09   #10
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Apropos shoppingby - Oslo og service

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Mangelen på service i Norge generelt er påfallende, synes jeg. Du skal ikke lenger enn til Danmark før opplevelsen, både når du handler og går på restaurant, er en helt annen.

Må dessverre si meg enig ja

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no