Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger tips til antrekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 09:31   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til antrekk

Jeg skal på en sammenkomst før jul. Businesspartner-treff kan man vel kalle det. Det er ettermiddag/kveld. Jeg gidder ikke ta på meg kjole, men trenger noe pent og kanskje litt kult å ha på. Jeg antar det blir kaldt til tider, inn og ut av taxier, bytte utested en gang tipper jeg etc.

Så, kjære klesinteresserte: Har dere noen tips til antrekk? Hvis jeg drar ut og shopper alene uten en plan kommer jeg bare hjem med nok en svart drakt og en eller annen intetsigende topp. Kom igjen nå, tips meg om noe sprekt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:35   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Jeg pleier ha på meg sort drakt.. eller dress om du vil. Innsvingt jakke og bukse i feminint snitt, men en litt mer rocka topp under. Stroppesko og gjerne en litt knæsj veske. Syntes det er klassisk og kuult samtidig. Og det går bra uansett dresskode.. så lenge det ikke er ball da. Kan jo evt bare ha på en finere topp under hvis man skal være finere.
Kjøpte min på HM for snart to år siden.. er sååå fornøyd med den! Renser den så den har holdt seg kjempefint.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:36   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Ok, ser at du pleier ha drakt ..hehe.. men det KAN bli veldig fint med rett tilbehør. Kjøp en veskei rød lakk og matchende sko feks. Frisyre og sminke gjør også underverker...

Syntes også det er kuult med jeans, støvletter og en skikkelig knæsj topp til. Gjerne med litt "dill" på. Evt en skinnjakke som matcher støvlettene.. ?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:12   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Hm... kort skjørt og høye støvletter er det første jeg tenker. Ikke stilettstøvletter, men likevel høye og "smale". Så ville jeg hatt på en kul topp av et eller annet slag, gjerne litt utringet (intet fungerer bedre når det gjelder å få sjefen til å legge merke til en ) og et eller annet utenpå - en innsvinget dressjakke, en kort cardigan/bolero hvis du liker lag-på-lag-stilen - et blikkfang. IT-veske er jo et must og gull tilbehør, litt "mye" men uten bling-bling.

Bare pass på å få noe farge et eller annet sted, så kan man gjerne kjøre mye svart. Rødt eller lilla er jo bra aksentfarger nå.

Og utenpå det hele tar du noe VARMT! Dunjakke eller varm kåpe eller hva du har - den skal jo bare være på i taxi og på gaten, og så står du friere til å ha på deg kule ting under. Og slipper å svette bekker innendørs.

Men jeg aner jo ingenting om figurhensyn, hang-ups og sånne ting man alltid har i bakhodet når man shopper. Hva man går med til hverdags er jo også av betydning - slik som dette er det jo mange som går på jobben hvis de jobber et fancy sted.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:26   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Alle skriver; "så tar du bare på en kul topp under"

Kan noen være så snill å legge ute bilder av de mye omtalte, kule toppene? Jeg har skapet fullt at klassiske sorte drakter og skjørt, men når det kommer til topper blir det veldig kjedelig for min del.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 07:48   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Alle skriver; "så tar du bare på en kul topp under"

Kan noen være så snill å legge ute bilder av de mye omtalte, kule toppene?

Vil også gjerne se bilde av disse omtalte toppene.

Takk for tips Pastill og Miss Norway. Jeg synes skjørt og støvletter var en trygg og god idé. Bolero får jeg ikke til, jeg ser bare dust ut når jeg prøver. Jeg har sett noen rå støvletter for ikke så lenge siden, jeg håper de fortsatt er å finne i min størrelse.

Miss Norway; jeg tror ikke utringete topper funker på min sjef. Med mindre jeg hadde hatt hår på brystet da.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:03   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Sist var jeg var på noe lignende hadde jeg på sort bukse som gikk rett under kneet, sorte enkle litt stilige støvletter som rakk til kneet, offhwite topp med blanke stener og en sort dressjakke fra Versace med pyntede knapper, litt sånn bling bling
Antrekket var så enkelt fra før, at med den jakken ble det prikken over i.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 11:57   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Miss Norway; jeg tror ikke utringete topper funker på min sjef. Med mindre jeg hadde hatt hår på brystet da.

Ja, man må tilpasse ja!

Bolero bruker jeg kun når toppen under har samme farge. Dvs svart topp med svart bolero utenpå. Ellers kan det se litt snålt ut på meg også ja.

Så endel fine, klassiske topper på 4Women på CCVest forresten. Pyntede, men ikke "mormor" hvis du skjønner hva jeg mener. Men de var ganske utplukket etterhvert.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 12:17   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

I helgen på "julebord light" på hotell hadde jeg på med en helt enkel "den lille sorte" med en cashmir-bolero over som gikk av og på alt etter om jeg var ute på terrassen eller inne Svarte strømper, svarte høye semskede støvletter (stretch selvsagt, med mine legger ) - mao helsvart. Min prikk over i'en var gullblomst i håret (fra H&M) og et gullsmykke med masse gullringer fra Malene Birger. Kjempefint synes jeg, og jeg fikk masse komplementer! Finner ikke noe bilde av det kjedet, men på hjemmesiden under "Catalogue" så er det på første siden man kommer til. Over en sort kjole. Masse gullringer.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 18:31   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Den litt "kuule" toppen jeg snakker om er en topp jeg kjøpte på Morgan nylig. Den er svart og ermeløs med stort trykk i sølv foran. Bak er det et transparent felt med svart blonde (en V liksom) og den er i tillegg rynket i ryggen. Kanskje litt "ungdommelig" stil da, men jeg syntes det er kjempefin til å "dresse ned" en drakt feks.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no