Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin vinterkaape

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 10:52   #1
Krissi
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 13
Krissi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fin vinterkaape

Hallois

Jeg skal endelig flytte hjem til deilige kalde Norge fra Varme Afrika hvor jeg har bodd i nesten 2 aar. Og da trenger jeg jo en ny vinterjakke. Gi meg tips til noe som er stilig, moteriktig og flott....................da jeg var hjemme paa juleferie i fjor sa noen av mine mer snobbete venninner til meg:" Du maa huske at angolansk mote ikke akkurat er det hotteste her hjemme da..........""

Kan de ha ment mine fargerike batikk-skjorter???????????

Derfor: Tips til i foerste rekke vinterjakke, men ogsaa alt man "maa ha" av vinterklaer i aar.

Klem fra Krissi

Krissi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 21:23   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin vinterkaape

Trenchcoat er alltid en klassiker da. Ellers så er type "pilotjakker" ganske moderne. Kommer kanskje litt ann på alderen og smaken din hva du bør kjøpe.. :-)

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 22:03   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin vinterkaape

Jeg har en sort Armani dunkåpe som jeg elsker
Syntes dunkåper er utrolig deilige om vinteren når det er surt , samtidig som den ikke er for varm når det er mildt

Jeg har også en parkas fra Nolita med avtagbart for i.
Den er skikkelig supervarm
Med hette og den rekker godt under knærne

Det er disse to jeg bruker mest av mine jakker og kåper/trenchcoats

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no