Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Såler i litt store Fly London?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-14, 09:47   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.035
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Såler i litt store Fly London?

Jeg bestilte disse på Zalando:
http://www.zalando.no/fly-london-kil...1a000-q11.html
og de er akkurat hva jeg trengte egentlig, men de er bittelitt store kjenner jeg. Jeg har str 40 i disse, og bruker til vanlig 40+; så jeg tror ikke jeg kunne hatt 39 heller. Er de veldig store i størrelsen?

Uansett: En innleggssåle kan kanskje løse problemet, forslag til anbefalt såletype? Er en sånn greie bare i tåa det beste, eller i hele skoen?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 09:49   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Jeg har også et par Fly London sko, og oppfatter dem som større enn normal 39. Så de er litt for store, og blir knapt brukt. Har ikke prøvd såler, men det kan jo muligens hjelpe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 09:51   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.035
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har også et par Fly London sko, og oppfatter dem som større enn normal 39. Så de er litt for store, og blir knapt brukt. Har ikke prøvd såler, men det kan jo muligens hjelpe.

Det er ergerlig da! Jeg kjente det ikke hjemme og nå har jeg jo brukt dem. Men jeg tenker egentlig at 39 blir for smått uansett.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 11:47   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Jeg har såler i mitt Fly London par (boots) pga andre ting, og det gjør skoene trangere.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:42   #5
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Jeg har også et par Fly London sko i ett nummer mindre enn jeg vanligvis pleier å bruke. Men jeg har sett at flere andre her inne har motsatt erfaringer så det varierer tydeligvis fra de forskjellige modellene de har.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:43   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Det varierer veldig fra modell til modell. Jeg har et par som kipper selv med såle, og har prøvd et annet par som ble altfor trangt. Begge var str. 40.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 13:55   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det varierer veldig fra modell til modell. Jeg har et par som kipper selv med såle, og har prøvd et annet par som ble altfor trangt. Begge var str. 40.

... og det som er ekstra forvirrende, er at de kan være både store og små i størrelsen selv om sålen (altså den i bildet til Apan) er den samme. Jeg har støvletter med den sålen i 36 som kjennes større enn helt tilsvarende sko i 37.

Ang. type innleggssåle tror jeg ikke det er annet å gjøre enn å prøve seg fram - halv-eller helsåle.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 22:52   #8
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Såler i litt store Fly London?

Mine Fly London er store i størrelsen. Gikk ned et nummer.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no