Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH når utringet kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-14, 10:54   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Kan det være et alternativ å sy inn et lite "skall" i BH-en - om det er det "uanstendige" ved synligr brystvorter du tenker på? Noen penkjoler har jo en slik skål isydd, både for å gi litt form og for (antar jeg) å dekke til litt. (Det kommer jo selvsagt an på kjolefasongen også, slår det meg - jeg kan se for meg mange kjoletyper hvor dette bare ville bli rart.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:06   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Jeg prøvde sånn puppetape en gang, da jeg var ung student, det fungerte særdeles dårlig. Fikk det til å løfte og holde sånn noenlunde til slutt, etter å ha brukt sikkert fire pakker på mislykkede forsøk. Holdt på å komme for sent til festen. Det var siste gangen jeg kjøpte en kjole jeg ikke kunne ha BH under, og kjolen ble aldri brukt igjen.

Jeg hadde ekstrajobb i undertøysavdeling i flere år mens jeg studerte, og opplevde flere ganger fortvilte kunder som kom og skulle ha aller helst en usynlig luft-BH som opphevet de fysiske lover og ga skikkelig støtte til stor byste, etter å først ha kjøpt kjole for tusenvis (gjerne brudekjole ) som de ikke kunne bruke BH under. Kjoler som var stroppeløse, eller med naken rygg og trådtynne spaghettistropper ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:08   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det finnes Bh-er med gjennomsiktige plaststopper.


Ja, og hva "usynlige" BH-stropper angår:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:12   #24
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

De har den på Lindex http://www.lindex.com/no/undertoey/b...yleId=17053161

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:15   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, og hva "usynlige" BH-stropper angår:

Ja, det er i grunnen det jeg antyder i mitt innlegg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:16   #26
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Hvis du skal gå uten BH og er bekymret for brystvortene kan du bruke slike:

http://www.ebay.co.uk/itm/10-x-ReUse...item25813b5995

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:19   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, og hva "usynlige" BH-stropper angår:

tenkt tanken jeg også.
Kom på å prøve et kjapt ebay-søk ja, fann sånn silikon-bh-sak, og tape. Har sikkert "kastet bort" 20-30 kr, men tester ut.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 11:24   #28
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

henger den på altså?

Jeg har en slik silikon-BH som sitter av seg selv. Den fungerte helt fint så lenge størrelsen var passe (da jeg gikk ned noen kg og mistet 4 cm rundt brystet var det plutselig betydelig verre å få den til å sitte fint, gitt).

Linella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 22:17   #29
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

henger den på altså?

Jeg har en slik silikondings, og tro det eller ei, den sitter som støpt, og det er veldig lett å bruke den til å dandere puppene slik du vil ha de (skvise de mot hverandre, dra de lenger ut til siden, løfte opp osv)

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 12:26   #30
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Jeg har en slik silikon-BH som sitter av seg selv. Den fungerte helt fint så lenge størrelsen var passe (da jeg gikk ned noen kg og mistet 4 cm rundt brystet var det plutselig betydelig verre å få den til å sitte fint, gitt).

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har en slik silikondings, og tro det eller ei, den sitter som støpt, og det er veldig lett å bruke den til å dandere puppene slik du vil ha de (skvise de mot hverandre, dra de lenger ut til siden, løfte opp osv)

mulig det er en sjans da. Aner dere hvilket merke/type/modell silikon-dings-bh dere har?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 12:34   #31
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Min brudekjole var med halterneck og laaav rygg. Jeg løste det med såkalte wonderbra, altså bare skålene, uten noe stropper, som er festet sammen med klips i midten og de har lim inni som limes til puppen. Haha. Men det funket. Jeg har ikke spesielt store pupper da. Med støtte av kjolen så gikk det helt fint.
Men jeg var alene på badet når jeg tok de av på natta, haha, lim i bhen og dra de av = laaang pupp.

Kjøpte de på brudesalongen tror jeg, men tror de har det på undertøysbutikker også.

Jeg googlet http://ipad.kjendis.no/2010/12/04/kj...likk/14573571/ litt nede på siden.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 12:57   #32
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

mulig det er en sjans da. Aner dere hvilket merke/type/modell silikon-dings-bh dere har?

Jeg husker ikke merket, men kjøpte den på Cubus.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 18:56   #33
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

mulig det er en sjans da. Aner dere hvilket merke/type/modell silikon-dings-bh dere har?

Min er vel Freebra of Sweden.

Linella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:38   #34
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: BH når utringet kjole?

Takk for svar! Ligner den jeg fann på ebay, så tester den først da

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no