Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny jakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-14, 22:15   #1
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Ny jakke

Jeg sliter som alltid med å finne meg en jakke jeg liker.

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en?
Ønsker meg en lett vårjakke. Den bør kunne brukes både til hverdags, og til en lett pyntet tur på byen o.l. Ikke blank i stoffet eller veldig lang. Kan godta hette.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 22:49   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny jakke

Jeg har denne, og elsker den.

http://www.zalando.no/o-neill-lett-j...1b098-k11.html

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 22:51   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny jakke

Jeg kjøpte denne i barneavdelingen på Kapp Ahl (den er stor i størrelsen). Den er finere i fasongen enn den ser ut til, veldig myk og god, og perfekt til hverdagsbruk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 12:45   #4
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny jakke

Tusen takk for tips! Jeg likte spesielt godt den første her.

Endte med å bestille meg denne da:http://m.outnorth.se/fjallraven/gree...uncle-blue.php

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 15:13   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny jakke

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Tusen takk for tips! Jeg likte spesielt godt den første her.

Endte med å bestille meg denne da:http://m.outnorth.se/fjallraven/gree...uncle-blue.php

Fin! Hvordan er den i størrelsen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 18:51   #6
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny jakke

Jeg tror den er romslig. Fjellreven pleier å være det

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 10:55   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny jakke

Kult! Tror jeg hermer!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:36   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny jakke

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg har denne, og elsker den.

http://www.zalando.no/o-neill-lett-j...1b098-k11.html

Veldig fin. Jeg trenger jakke og ønsker meg noe i blått. Men tåler den litt vann? Kanskje jeg ikke skal tenke på det her jeg bor nå? Jeg er liksom så vant med at jeg må kjøpe noe som er vanntett......

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:36   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny jakke

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kjøpte denne i barneavdelingen på Kapp Ahl (den er stor i størrelsen). Den er finere i fasongen enn den ser ut til, veldig myk og god, og perfekt til hverdagsbruk.

Den var også fin! Er noe slikt jeg ser for meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:41   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny jakke

Den er vindtett og vannavstøtende. Vannet bare preller av. Har ikke prøvd den i pøsregn over tid, men litt tåler den.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 15:57   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny jakke

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Den er vindtett og vannavstøtende. Vannet bare preller av. Har ikke prøvd den i pøsregn over tid, men litt tåler den.

Er den normal i str? Bruker normalt M, vil det holde i denne også? Den selges vel ikke i butikk noen sted slik at jeg får prøvd?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 15:59   #12
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny jakke

Jeg bruker også M, kjøpte M i denne. Ikke for trang, ikke for stor.
Har ikke sett den i butikk, men det kan jo hende. Om ikke så er det ikke noe problem å sende tilbake til Zalando. Enkelt og greit med retur der.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 16:00   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny jakke

Burde sikkert bare bestille den. Dårlig tid til å se i butikker for tiden, men har uansett ikke funnet noe. Fant ingenting på Fransa i går.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no