Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gått ned

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 16:52   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Gått ned

1 str. Siden jeg har gått ned 6 1/2 kg etter at jeg ble syk merkes det på særlig buksene mine. Kjøpte jo en jeans for noen uker siden som satt kjempefint på men nå henger og slenger den liksom. Tenkte at jeg har jo et belte i skapet, tok frem den men der måtte jeg lage 2 hele hull ekstra. Så nå sitter den bedre på.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 19:13   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gått ned

Har samme "problemet" men man kan jo liksom ikke egentlig klage Kjøpte meg jeans for en måned siden som jeg nå vurderer å sy inn i lårene.

Funker medisinen din nå foresten?
(Jeg natthoster fortsatt )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 20:07   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gått ned

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har samme "problemet" men man kan jo liksom ikke egentlig klage Kjøpte meg jeans for en måned siden som jeg nå vurderer å sy inn i lårene.

Funker medisinen din nå foresten?
(Jeg natthoster fortsatt )

Stakkars deg, du har min fulle sympati.
Ja, er myyye bedre nå. Fikk noen tabletter for hosten og de funker veldig bra. Har nesten ikke hostet om natten på en uke nå.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 00:29   #4
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gått ned

Åjda, 6 1/2 kilo er ganske mye ja! Hell i uhell, eller noe sånt.

Håper du har blitt bedre! Hørtes ikke noe godt ut det du var i gjennom!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 00:30   #5
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gått ned

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Har samme "problemet" men man kan jo liksom ikke egentlig klage Kjøpte meg jeans for en måned siden som jeg nå vurderer å sy inn i lårene.

Funker medisinen din nå foresten?
(Jeg natthoster fortsatt )

God bedring til deg også!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no