Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Om du sitter og har en samtale på msn

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 22:40   #1
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du sitter og har en samtale på msn

avslutter/setter du den på vent om du får en innkommende telefon da eller ringer du tilbake til oppringer eventuelt ber personoen om å ringe deg tilbake?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:41   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn,

Avslutter msn eller multitasker litt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:41   #3
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn,

Avslutter MSN ja.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:43   #4
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn,

mener du chatten?
Da avslutter jeg evnt med å si at jeg får en tlf, også tar jeg tlf. Gir som regel alltig beskjed om hva jeg gjør, om jeg blir borte fra msn. Var det noe slikt du tenkte på?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:43   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn

Kommer an på typen msn-samtale. Og hvem som ringer. Men stort sett skriver jeg tlf og så tar jeg telefonsamtalen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:46   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn

Stort sett så fortsetter jeg samtalen(e) på msn mens jeg snakker i telefonen. Eller jeg kort skriver "tlf" i samtalevinduet, og fortsetter der når jeg er ferdig i telefonen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:47   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.608
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn

multitaske?
Litt avhengig av telefon og msn-satamlepartner, men nå bruker jeg knapt msn da. Stort sett er det min bror jeg skravler med på msn, og stort sett er det min mor som ringer, så det er somregle ikke noe problem å kombinere de to

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:50   #8
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn

msn måtte selvfølgelig vente.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:50   #9
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du sitter å har en samtale på msn

nei, jeg valgte faktisk å sette telefon på vent jeg. For egentlig, når man er midt i en samtale(ikke bare hei hå hvordan går det liksom) så er det ganske frekt å bare avbryte med brb, fikk en telefon her jeg, for egentlig så er man jo i en samtale.

Tror om dissa painkillerene jeg får gjør at jeg begynner å tenke på veldig mye rart for tiden jeg

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:34   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Jeg bruker ikke msn på den måten. Den eneste jeg har 'samtaler' med på msn er mannen min mens vi er på jobb. Da kan det være praktiske beskjeder som formidles. Ellers er det kolleger og noen andre jobbkontakter det går i. Stort sett alt er jobbrelatert.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:41   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Da skriver jeg brb tlf og prioriterer telefonen

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:03   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Telefon, selvsagt. Det er jo innlysende.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:08   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Jeg kan da multitaske, hvis jeg da ikke faktisk må konse veldig på den ene eller andre samtalen.


"Sorry, tlf" er dog kjappere og greiere å skrive enn å fortelle at man chatter og derfor ikke kan snakke akkurat nuh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:10   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Tlf. Og det hender nok ikke så rent sjelden at jeg rett og slett glemmer den stakkaren jeg chattet med Jeg bare blir borte...lizzom. Og så kommer jeg på det etterhvert, men da har selvsagt vedkommende gått.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:15   #15
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Jeg har lært av mannen min at man ikke MÅ ta telefonen om den ringer. Han synes det er veldig uhøflig å avbryte andre samtaler for å ta telefonen. Jeg har aldri tenkt på det sånn før jeg - men det er mulig han har et annet perspektiv på det, fordi hans telefon ringer i ett sett i forbindelse med jobben.

Jeg har nok lett for å automatisk ta telefonen - men jeg er litt med på tankegangen hans også. Hvorfor skal en telefonsamtale gå foran en samtale man allerede er midt i?

Jeg multitasker nok helst, men jeg ser den at man gjerne kan la telefonen ringe om man er midt i en msn-samtale man synes er viktig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:38   #16
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Skriver *tlf* og tar telefonen. Det gjør mine venner også og jeg synes ikke det er frekt å ta en telefon foran en msn samtale.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:42   #17
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Multitasker, eller taster «tlf brb» om det er langvarig eller noe som gjør at jeg må konse veldig. Telefon får prioritet foran IM, blant annet siden en IM-samtale allerede er oppstykket av natur.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:43   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Multitasker, eller taster «tlf brb» om det er langvarig eller noe som gjør at jeg må konse veldig. Telefon får prioritet foran IM, blant annet siden en IM-samtale allerede er oppstykket av natur.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 01:16   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Hvis jeg vil fortsette chatten så gjør jeg det, hvis jeg vil ta telefonen så gjør jeg det. :skikkelig vanskelig spørsmål: Det kommer jo helt an på hva slags samtale man har på chatten og hvem man chatter med, eventuelt hvem som ringer.

Jeg klarer ikke å chatte og å snakke samtidig uten å høres helt hjernedød ut for den på telefonen i hvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 10:35   #20
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om du sitter og har en samtale på msn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis jeg vil fortsette chatten så gjør jeg det, hvis jeg vil ta telefonen så gjør jeg det. :skikkelig vanskelig spørsmål: Det kommer jo helt an på hva slags samtale man har på chatten og hvem man chatter med, eventuelt hvem som ringer.

Jeg klarer ikke å chatte og å snakke samtidig uten å høres helt hjernedød ut for den på telefonen i hvertfall.

Samme her

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no