Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gir du brukte gaver til ungene dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-16, 12:30   #101
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skulle til å si at jeg ikke har gjort det, men det stemmer ikke. De fikk en brukt ps3 i felles bursdagsgave for noen år siden. Jeg bruker opp tlf mine, så det er ikke noe å arve. Dvs jeg fikk meg akkurat ny tlf, og da fikk lillebror min forholdsvis nye sånn at han endelig kunne spille pokemon go.

Kom på at lillebror også har fått brukt iPad i bursdagsgave.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 13:47   #102
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Eg er akkurat i himmelrik og har kjøpt brukt Hemnes sminkebord av naboen min av alle ting som 05 skal få i julegåve. Så ja!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 14:12   #103
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.487
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Nei. Har ingen prinsippielle motforestillinger, men av flere grunner har det ikke blitt slik. Gir ikke spesielt dyre gaver til jul. (Vi har besteforeldre som gir dyre gaver, men uten at de er kordinert med oss, så vi ønsker å "holde an litt" + at jeg vil mye heller kjøpe dyre ting på salg i januar)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-16, 13:15   #104
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Har no kjøpt eit brukt fotballspel til poden.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-16, 15:01   #105
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Lilleøster skal få storesøsters gamle dukkehus iår, som vi kjøpte brukt av ei venninne da storesøster fikk det til jul et år.
Tror jaggu Mellombror skal gi en av sine bøker til Lillesøster til jul og...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no